Oppfriskende nyhet fra Weifa: Nazamér Mentol

Saltvannssprayen inneholder det naturlige aromastoffet mentol, som bidrar til å gi en ekstra oppfriskende følelse i nesen.

Nazamér er unikt ved at det er den eneste saltvannssprayen på markedet som inneholder dekspantenol. Dette stoffet er en form av vitamin B5 som binder fuktighet og fører til en raskere normalisering av tørre og såre slimhinner. I tillegg inneholder havsaltoppløsningen i Nazamér mineralsalter og sporelementer som har en beskyttende effekt på neseslimhinnen.

Nyheten Nazamér mentol kommer som tillegg til produktene Nazamér Original og Nazamér Aloe Vera.

Alle tre varianter både renser, fukter og smører neseslimhinner. Nazamér er derfor særlig velegnet til bruk ved forkjølelse og allergi, hvor tørre og såre slimhinner kan oppstå.

Produktet er tilgjengelig i alle apotekkjeder fra februar.

For mer informasjon kontakt Weifa på:

Telefon 22 99 86 00 eller epost weifa@weifa.no

• Helse, sykepleie, legemiddel

• forkjølet
  • pollen
  • allergi
  • weifa
  • rennende nese
  • tett nese
  • saltvannsspray
  • nesespray
  • nazamer