Jul hos Kid Interiør: Elegant Christmas

Jul hos Kid Interiør: Elegant Christmas

Elegant Christmas oser av eleganse og maksimalisme. Man kan delen stilen inn i 2 miljøer: et kaldere og stilrent miljø hvor flere toner av grønn og blå er tydelige, og et mer rødt miljø hvor velour og store florale mønstre er sentrale.

Med en hvit duk har du alltid et godt grunnlag for å la bordpynten skille seg ut og være fokuset.
// Elena Jaquard Duk // Bolur julekuler //

Gjør det hyggelig på soverommet til jul men også igjennom hele vinteren med klare vinterfarger som grønt, blått og hvitt. Velourgardiner skaper den lille luksusfølelsen som setter prikken over i’en.
// Baby It's Cold Putevar //

Julestjerner eller adventstjerner, i år finner et bredt utvalg av papirstjerner i flere farger, mønstre og med eller uten glitter. // Julestjerner //

Ikke vær redd for å skape et ‘statement’ bord med en floral og dekorativ duk til julens selskaper. Men denne duken trenger man faktisk minimalt med annen pynt i tillegg, men detaljer som bestikk og lysestaker i gull kan fullføre stilen. // Green Rose duk //

Elegant med rødt og velour på soverommet. // Tinden Percale Sengesett // Diva pyntepute //

Emner

Kid Interiør er en landsdekkende tekstilkjede med et stort utvalg gardiner, sengesett og andre nyttige interiørvarer til hjemmet ditt. Kid Interiør har mer enn 140 heleide butikker over hele landet, en samlet omsetning på ca 1 milliard kroner og 1000 dedikerte medarbeidere som har som mål å fornye det norske hjem.