Se årets nye interiørtrender!

Vi er i gang med et nytt år og nye interiørtrender. Hvilke farger kommer til å dominere? Hva slags tekstiler skal du velge? Og hvilke materialer vil vi se mer av? Nå er det to trender som vil påvirke interiøret vårt: Calm House og Country House.

Calm House

Vinterens farger får lov til å dominere interiørbildet i Calm House. Hovedfargene er lys beige og grått, en fargepalett som står godt til det moderne, minimalistiske og tidsriktige inntrykket. Fargene lar seg lett kombinere med naturfarger som brunt og terrakotta. Her kan du enkelt sette ditt eget preg på rommet ved å tilføre farger som aqua, petroleum og nyanser av gult.

Country House

En annen av vinteren- og vårens store interiørtrender er Country House. Dette er en enkel, men luksuriøs stil med antikke innslag som både er sofistikert og tidløs. Varene er tilgjengelig i butikk fra uke 5 i 2018.

Les mer om hva som vil prege interiøret vårt denne sesongen. Sesongens produkter går lett sammen, på tvers av stiler, og gir deg muligheten til å sette sammen slik du vil. Slik kan du enkelt skape et personlig uttrykk hjemme.

Les mer på kid.no