Bli kjent med Klingels nye kampanje #walkwithklingel og våre stilfulle skonyheter fra den kommende høstkolleksjonen.

I denne pressemeldingen vil vi presentere Klingels nye store kampanje – #walkwithklingel og vise høstens lekre skonyheter.

Det er ingen hemmelighet at Klingel står for mote i ulike størrelser, men at Klingel har over 3000 ulike damesko er kanskje ikke like kjent. Med denne kampanjen vil vi slå et slag for sko for alle. Klingel tilbyr mange ulike sko og også spesialtilpassede sko til f.eks. bredere føtter eller hallux valgus. Klingel gjør det enkelt å finne de perfekte skoene til høsten. Her kommer en smakebit på Klingels brede utvalg av sko i høst!

_________________________________________________________________________

Kolleksjonen ligger ute for salg på www.klingel.no samt i katalog.

Last ned høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av PR-prøver:
Maja Gustafsson,
 PR-ansvarlig Klingel
Mobil: +46 702-74 77 41 8
maja.gustafsson@klingel.se

, daglig leder Klingel Nordics

Mobil: +46 706-68 60 86

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.