Klingel sørger for stilen i hjemmeferien

Hjemmeferie er blitt et mye brukt ord for sommeren 2020. Kanskje blir ikke sommeren helt slik vi hadde tenkt oss, men med Klingels herlige sommerkolleksjon blir den alt annet enn kjedelig. Klingel byr på alt fra tilbehør som piffer opp hjemmeantrekket, til fritidsdresser, som sørger for at du holder stilen når du skal ut på tur i kveldssolen. Selvfølgelig finnes det også fargerike bluser til hyggelige middager. Klingel er klar for hjemmeferie!

Bohemsk touch i hagen
Mange synes at solfylte dager i hagen er terapi for sjelen og bruker derfor mye tid på hagearbeid i løpet av sommeren. Klingel har tatt frem plagg og tilbehør med en bohemsk touch, som sørger for at dagene hjemme i hagen blir enda mer avslappende og fylt med ro. Sleng på deg en myk jeanskjole kombinert med et par tøfler og pynt håret med et blomstrete sjal. En dag i hagen blir straks til et moteeventyr i plantenes rike ...

Livet på bryggen
Klingel gjør livet ved sjøen enklere, og vi ser både maritime kjoler og badekåper, som man kan tulle seg inn i etter et kveldsbad i solnedgangen.

Mosjoner med stil
Trening og helse har aldri vært viktigere enn nå, og for mange er det ute på tur man møtes. Klingels fritidsdresser har alltid vært blant kundefavorittene, og i år har Klingel tatt frem mange nye, herlige fritidsplagg som vekker feriefølelsen. Klingels fritidsdresser er lette å variere og kan bæres ved mange ulike anledninger. De passer like bra når du går tur som en kveld hjemme med en bok mens regndråpene trommer på taket ute på terrassen.

Feir sommeren med farger!
Det er fokus på farger, og sommerkolleksjonen inneholder mange ulike fargekarameller som pynter opp på byturen eller på en digital lunsj med venninnen. Fargeglade bluser, kjoler, skjørt, tilbehør, ja listen kan gjøres lang … men én ting er sikkert, det er farger som gjelder! Skål for en fargeglad sommer.

_________________________________________________________________________

Kolleksjonen ligger ute for salg på www.klingel.no samt i katalog.

Last ned høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av PR-prøver:

Maja Gustafsson,
 PR-ansvarlig Klingel
Mobil: +46 702-74 77 41 8
maja.gustafsson@klingel.se

, daglig leder Klingel Nordics

Mobil: +46 706-68 60 86

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.