Stilfull mote i store størrelser

Alle skal kunne kle seg fint uansett størrelse. Men utvalget av trendy mote i store størrelser har lenge vært mangelfullt. Det vil Klingel endre på og går derfor live med kampanjen #styleisyoursize, som er rettet mot plus size-mote. Med den nye kolleksjonen er det like enkelt å kle seg fint i hverdagen som å stråle på alle vinterens festligheter.

Velkledd i hverdagen
Det blir en smidig sesongovergang da både kjoler og skjørt står høyt oppe på ”must have-listen” også i høst og vinter. Kjolene har sjenerøse mønstre og skjørtene kommer i mykt, imitert skinn med stretch, som ikke strammer og gir full bevegelsesfrihet. Style gjerne et av Klingels skjørt med høyt liv med en nøytral topp og en stilfull blazer med struktur for den komplette looken.

Ta med et par pumps i vesken og tryll enkelt frem en flørtende, elegant kveldslook etter jobben!

Glitter på alle vinterens festligheter
Vinteren står snart for dør og likeså alle festlighetene som hører med. Klingel har tatt frem en glitrende festkolleksjon full av herligheter som umiddelbart setter stil på kvelden. Her finner vi behagelige, fine kjoler som lar kurvene ta plass!

Detaljrike blondedrømmer overstrødd med paljetter i fine rødnyanser redder julen, og til nyttår skåler vi inn det nye året i en sølvglitrende kjole eller i et gullgnistrende festantrekk.

Hold varmen med stil
Varmende, klassiske ytterplagg kombineres med unike trendsettere i mønstermiks. Herlige fuskepelsjakker er mildt sagt en hit i år og finnes i alt fra stilrene modeller i myke farger til fargeglade varianter med dyremønster.

Klingel vil slå et slag for å våge seg på mønstermiks denne sesongen. En rutete, leken kåpe kombinert med en effektfull sebramønstret håndveske blir en perfekt duo. Slipp fantasien løs!

Forgyll tilværelsen hjemme
Kos deg i vinter med perlepyntede morgenkåper, myke pysjamaser og kosedresser med det lille ekstra. Mange av plaggene i Klingels nye kolleksjon innbyr til kos, og mulighetene til å oppdatere ”hjemmegarderoben” er mange. Velg gjerne en kosedress pyntet med strass og glitter – jo mer, desto bedre!

Denne sesongen møtes vi også av masse behagelig, magisk undertøy med en romantisk touch. Klingel er veldig glad for dette da mange som bruker større størrelser, også savner pent, sensuelt undertøy.

Hos Klingel er alle størrelser og kroppsfasonger velkomne.

_________________________________________________________________________

Kolleksjonen ligger ute for salg på www.klingel.no samt i katalog.

Last ned høyoppløselige bilder: http://www.mynewsdesk.com/no/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av PR-prøver:
Maja Gustafsson,
 PR-ansvarlig Klingel
Mobil: +46 73-416 65 95
maja.gustafsson@klingel.se

, daglig leder Klingel Nordics

Mobil: +46 706-68 60 86

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.