Blush.no åpner frisørsalong

Skjønnhet- og velværenettstedet Blush.no utvider fokus og åpner frisørsalong i Sandefjord. Kundene vil møte det beste av to verdener; ekspertise fra fagfolk og stort produktutvalg.

- Frisører har en sentral rolle i valg av skjønnhetsprodukter. Vi ønsker å kombinere det beste av to verdener og ikke minst gi kundene et mer helhetlig tilbud med “hud, hår, parfymeri og nettbutikk” samlet, sier Lene Iren Oen, daglig leder i Blush.no.  Dette er en unik mulighet for oss til å øke synligheten til Blush.no.

I den nye frisørsalgen vil det være Blush.no-priser på produktene som selges.  Blush.no vil i tillegg ha tidsbegrensende kampanjer som kan ha andre priser kun for nettkundene.

- Det vil være nettbrett tilgjengelig i salongen så kundene kan dra nytte av spennende kampanjer og bestille på Blush.no mens håret klippes. Kundene får produktene sendt hjem eller kan hente disse i salongen dagen etter, sier Oen.

Etableringen skjer gjennom at Blush.no har kjøpt 52 prosent av den tradisjonsrike frisørsalongen Jonas Frisører i Sandefjord.

- De dyktige frisørene og kompetansen som Jonas Frisører er kjent for skal bestå, og sammen kommer vi til å utvikle et nytt konsept der hudpleier og parfymeri med utvalgte produkter fra Blush.no inngår, sier Oen.

Oppkjøpet i Sandefjord er et pilotprosjekt. I løpet av 2014 vil Blush.no åpne flere frisørsalonger i blant annet Oslo, og senere i andre norske byer.

• Skjønnhet

• multichannel
  • skjønnhet og velvære
  • frisør