Komplett Arena består

I 10 år har Komplett vært arenasponsor for Sandefjord Fotball. Nå utvides avtalen med ytterligere 3 år, og det godt innarbeidede navnet Komplett Arena består.

- Det er med stor entusiasme vi forlenger avtalen med Sandefjord Fotball, sier Anton Hagberg, direktør i Komplett Nordic. Vi er mange engasjerte Komplettere som følger Sandefjord Fotball tett, og dette er et sponsorat hvor vi har med oss både hodet og hjertet.

Navnet Komplett.no Arena har vært omdiskutert, og Statens vegvesen nektet i sin tid å skilte med navnet da dette var å betrakte som reklame. Forutsetning for å få skilt, var at Sandefjord Fotball endret navn. Senere har navnet blitt forenklet til Komplett Arena.

- At Komplett fortsetter samarbeidet med oss, er vi veldig fornøyd med, sier Per Ketil Berg, daglig leder i Sandefjord Fotball. Ikke bare er den økonomiske støtten viktig for oss, men Komplett er et innovativ virksomhet som tenker stort, har ambisjoner og utfordrer mange etablerte virksomheter. Vi har mye å lære av hverandre og er perfekt match.

Den nye avtalen om rettigheter til arena-navnet har en varlighet på 3 år framover, med opsjon på videre forlengelse.

- For oss i Komplett er det viktig å støtte opp om den fantastiske jobben Sandefjord Fotball gjør, både for byen og oss fotballentusiaster. Vi drømmer om Champion League, avslutter Anton Hagberg.

Anton Hagberg, Direktør Komplett Nordic, mobil 900 50 148
Per Ketil Berg, Daglig leder Sandefjord Fotball, mobil 481 21 399

• Fotball

• komplett.no