Komplett Mobil styrker satsningen

Komplett Mobil er i sterk vekst, og har rekruttert to erfarne medarbeidere til satsningen. Det jobbes aktivt med å utfordre duopolet som dominerer det norske markedet. Komplett Mobil har store ambisjoner, og vunnet «best i test» for gode mobilabonnement, nå sist på TV2 Hjelper deg 24. mars.

Gina Burøy-Olsen
Gina Burøy-Olsen startet 1. april i stillingen som leder av salg- og marked. Hun kommer fra Telenor hvor hun de siste fire årene har ledet digitale kanaler og vært sentral i utviklingen av digitale løsninger innen salg og selvbetjening. Tidligere har Gina jobbet i NetCom hvor hun har hatt ulike roller innen salg, marketing og digital utvikling.

-  «Jeg gleder meg veldig til å jobbe i Komplett som er Nordens ledende netthandelsaktør. Komplett har gjort mye spennende de siste årene og mulighetene er mange med 18 nettbutikker I konsernet. Vi i Komplett Mobil kommer til å jobbe hardt for å være en sterk utfordrer til de tungt etablerte aktørene i Telecom markedet.

Ørjan Hanssen
Ørjan Hanssen startet 1. april som leder for produkt- og forretningsutvikling. Han kommer fra stillingen Product and Offering Manager i Telia, hvor han har jobbet med kommersiell ledelse og utvikling av deres produkter rettet mot forbrukermarkedet. Tidligere har Ørjan jobbet med søk og digitale medier gjennom roller som forretningsutvikler og produktsjef i Eniro.

- «Jeg gleder meg veldig til å jobbe med en så digitalt fremoverlent og sterk merkevare som Komplett. Selskapet sitter på unik erfaring og kompetanse på områder med stadig økende viktighetsgrad, som gjør satsningen svært spennende. Komplett Mobil vil sette farge på Telecom-landskapet, og jeg er glad for å få være med på reisen.»

Haakon Dyrnes, Administrerende direktør Komplett Mobil, mobil 413 19 010

• Telekom

• komplett mobil
  • mobilabonnement