Nyhet -

Håvard Tjora og Skavlan til Trivselsseminaret – for enda mer inkludering og aktivitet i skolegården!

Trivselsseminaret ble arrangert første gang i 2011. Dette betyr at det er femårsjubileum for det populære seminaret når det arrangeres 9.mars neste år. Faglig påfyll, inspirasjon og spennende aktiviteter står på plakaten, sammen med blant annet de populære foredragsholderne Håvard Tjora og Jørgen Skavlan.

- Vi har et spennende program med dyktige foredragsholdere. Vi vil også lansere vårt nye konsept Aktiv Trivselsleder-undervisning, og alle deltakerne vil motta en egen manual på seminaret. Dette blir en god forsterkning av det eksisterende velfungerende programmet, og vi gleder oss skikkelig til å introdusere dette i praksis, sier salgs- og markedsansvarlig i Trivselsleder Tommy Bottenvik.

Flere hundre deltakere

I 2011 deltok 200 lærere og Trivselslederansvarlige fra 150 skoler på Hurdal. Allerede etter ett år var Hurdal for trangt for seminaret, som hadde nærmere 300 påmeldte. Året etter 100 til,, og dermed 400 deltakere. Populære foredragsholdere innen motivasjon, læring, helse, samt nyheter og aktiviteter er det som lokker lærere, rektorer og andre med interesse for inkludering og aktiviteter til deltakelse.

- I år skal blant annet vår egen daglige leder, Kjartan Eide, også holde et lengre innlegg. Han har holdt antimobbeshow for flere enn 200.000 elever i skolen, og Trivselsleder har i løpet av fire år blitt Nordens største program for aktivitet og inkludering i skolegården. Vi tror han vil bidra godt inn i det faglige – og ikke minst inspirere deltakerne, sier Bottenvik.

Erfaringsutveksling dagen før

I 2014 forsøkte Trivselsleder å invitere påmeldte seminardeltakere til en «erfaringsutvekslingsdel» dagen før dagen. Dette var en suksess, og gjentas derfor neste år. Denne delen er gratis hvis man deltar på seminaret dagen etter.

Hovedforedrag:

«Den lekne skolen» ved Håvard Tjora

«Frisk nok for livet» ved Jørgen Skavlan

«Kjetil og Kjartans tips mot mobbing» ved Kjartan Eide

Når og hvor?

9.mars, hotel Arena Lilletrøm, registrer deg på www.trivselsleder.no.

Seminaret den 9. mars er åpent for alle, mens aktivitetsdelen er forbeholdt Trivselsleder sine medlemsskoler. Pris: 1.196 kr inkludert lunsj. Se www.trivselsleder.no for flere detaljer.

• trivselsleder
  • kjartan eide