Lagerhaus 20 år!

Lagerhaus 20 år!

Året var 1996 da Lagerhaus åpnet sin aller første butikk på Östra Hamngatan i Göteborg. Medarbeiderne var svært stolte av å kunne tilby Gøteborgerne prisgunstige produkter til hjemmet med unik design. Året etter åpnet Lagerhaus butikk nummer to på Stureplan i Stockholm og fra der begynte ballen å rulle for innredningskjeden Lagerhaus.

En som har vært med fra begynnelsen er Anna Sjöberg, innkjøpssjef hos Lagerhaus.

-Mye har skjedd siden starten. Vi er nå representert i til sammen 36 butikker i Sverige, 6 i Norge og en voksende e-handel i Norden. Vi har blitt en betydelig større gjeng som arbeider med å hele tiden forbedre sortimentet og kundeopplevelsen. Interesse for interiør og det engasjementet som har vært siden starten, har vi vokst sterkere under årene som har gått.

Siden 2014 var Lagerhaus en del av Axel Johnsen konsernet.

-Og være en del av Nordens største selskap innen handel og tjenester har gitt oss en styrke for å fokusere på de viktige kjerneverdiene for Lagerhaus, nemlig holdbarhet, egen design og de ansatte designerne, fortsetter Anna.

Til 20-årsjubileumet lanseres kolleksjonen CHEERS

Lets party! I høst skaper vi den perfekte festen med fokus på den elegante baren! La det gnistre og skinne og by på en egendesignet drink med hjelp av shaker, sugerør i metal og skinnende glass fra Lagerhaus.

-Selv om sortimentet har variert noe under året, har egen design, holdbarhet og glede vært viktige verdier for oss på Lagerhaus, fortsetter Anna. Til 20 årsfeiringen lanserer vi en kolleksjon med masse fint til festbordet og baren! Skål!

Torsdag til søndag 29 September til 2 Oktober feirer Lagerhaus i alle butikker.

Klikk her for tilgang til Lagerhaus bildebank.

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Anna Sjöberg

Purchasing Manager +46 (0)31-711 84 55

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.