Nye kolleksjoner - Organize og Northern Home

Nye kolleksjoner - Organize og Northern Home

Høsten er den perfekte tiden for en ny start og Lagerhaus har tatt frem produkter som gjør dette litt enklere etter sommeren. Den største inspirasjonen for sesongen er uten tvil naturen og kolleksjonen ORGANIZE finner du blant annet skogmotiver, tre og skinndetaljer.Fargeskalaen minner oss om en vakker himmel som går fra svak rosa, isblått, midnattsblått og til grått. Fargeskalaen kombineres med sterkere fargenyanser og metaller.

Lagerhaus arbeider aktivt med å tilby produkter som ikke har blitt påvirket av mennesker eller miljø.

- For oss er det viktig å skåne mennesker, dyr og naturen - og vi er derfor solte over at vår papirkolleksjon er FSC sertifisert eller gjenvunnet, forteller innkjøpssjef Anna Sjöberg.

Kolleksjonen NORTHERN HOME inspireres av det uforklarlige og mystiske i naturen. Her finner vi ulike symboler som månen og katten blant vakre tekstiler i form av matter, puter og tepper.

- Fargeskalaen i kolleksjonen domineres av svak rosa og blått. Andre viktige farger er rust, sennep og grønt. Vi har fortsatt en del metaller i kolleksjonen – i høst mikser vi gull, sølv og kobber sier Therese Stråhle, Designsjef i Lagerhaus.

Detaljene er alltid viktige i Lagerhaus sitt sortiment. I kolleksjonen finner man duftlys, glassrammer eller blomsterpotter formet som en katt for ekstra glede i hjemmet.

Kolleksjonen ORGANIZE finnes i butikk fra 11.August.
NORTHERN HOME finnes i butikk fra 1.September

Klikk her for å komme til Lagerhaus sin bildebank.

Kategorier

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Anna Sjöberg

Purchasing Manager +46 (0)31-711 84 55

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.