Lagerhaus lanserer kolleksjon for Norges nasjonaldag 17. mai

Lagerhaus lanserer kolleksjon for Norges nasjonaldag 17. mai

Lagerhaus, interiørkjeden fra Göteborg, lanserer en spesialdesignet kolleksjon dedikert til feiringen av Norges nasjonaldag den 17. mai. Det er første gang de norske butikkene får en helt egen kolleksjon tilpasset 17. mai.

Kolleksjonen er utformet for å skape en festlig atmosfære og muligheten til å skape minneverdige øyeblikk i feiringen av Norges nasjonaldag.

"Vi gleder oss over å endelig kunne tilby produkter til feiring av årets beste dag! Med vår nøye utvalgte kolleksjon, håper vi å bidra til å gjøre 17. mai-feiringen enda mer minneverdig og festlig for våre kunder", sier Camilla Persen, regionsjef i Norge.

Alle produkter som er laget av papir er enten FSC-sertifisert© eller laget av resirkulert materiale. Emballasjen oppfordrer også til gjenvinning slik at dekorasjonene kan brukes år etter år.

Gavebånd Norway, 39 kr.

For å skape den perfekte feststemningen, tilbyr kolleksjonen festutstyr med norsk tema, flagglenker i de norske fargene og partypicks med ordet "Hurra". I kolleksjonen finner du også konfetti, drinkmarkører, bånd i de norske fargene samt postkort med ordene "Gratulerer" og "Takk", alle skreddersydd for å passe perfekt inn i 17. mai-feiringen.

Fotoprops Norway, 99 kr.

Flagglenge Vimpel Norge, 199 kr.

Partypick Hurra, 49 kr.

I kolleksjonen inkluderes også en rekke festlige godbiter som minisjokolade og tablettbokser med det norske flagget samt sjokolademedaljer med teksten "Gratulerer med dagen".

Tablettask Norway, 19 kr.

For å sikre en stilfull ramme rundt 17. mai, har Lagerhaus nøye valgt ut festartiklene som kan blandes og matches med andre produkter i det brede sortimentet.

Noen eksempler er glassene Melodia, i ulike varianter, for å heve stemningen ved festbordet. For de som vil blande egne festlige drikker, tilbys et bredt utvalg av drinktilbehør som shakere, sugerør og champagneproppere. Dukningen suppleres med glasslysestaken Tea, sylinderformede vaser og mini-vaser fra Bruket.

Med produkter fra Lagerhaus kan det enkelt skapes en vakker og festlig ramme for feiringen av Norges nasjonaldag, der hver detalj er nøye valgt ut for å passe perfekt sammen.

Vinglass Melodia, 6 stk for 499 kr.

Kolleksjonen for 17. mai vil være tilgjengelig online fra uke 14 og i de norske Lagerhaus-butikkene fra uke 16.

Ballonger Norway, 59 kr.

FSC-sertifiserte varer er laget av tre fra ansvarlig skogbruk, som tar hensyn til natur, dyr og mennesker (FSC N002329).

Lagerhaus er merket som designer rimelige fest- og interiørdetaljer. Med vår visjon We create Happy Moments ønsker Lagerhaus å bidra til økt glede i alle livets ulike øyeblikk. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag driver vi snart 59 butikker i Sverige og Norge, samt nordisk netthandel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet eies av Goodfellows og Familjen Yngvesson.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.