Lagerhaus fortsetter sin ekspansjon i Norge

Lagerhaus fortsetter sin ekspansjon i Norge

Lagerhaus, interiørkjeden fra Göteborg, fortsetter å utvide sin tilstedeværelse i Norge. I løpet av det siste halvåret har kjeden åpnet en ny butikk på Gulskogen Senter i Drammen, og før slutten av året åpner Lagerhaus nye butikker i Åsane utenfor Bergen, Stavanger og enda en butikk i Oslo sentrum. Denne veksten markerer en betydelig milepæl for Lagerhaus, som nå styrker sin posisjon på det norske markedet.

Den kommende åpningen i Oslo, i det livlige og populære Frogner-området, markerer Lagerhaus' første flaggskipbutikk. Butikken i Bogstadveien omfatter to etasjer og vil tilby et bredt utvalg av prisgunstig design, trendy produkter og egendesignede interiørdetaljer i en spennende miljø med nye konseptelementer. Denne etableringen gjenspeiler Lagerhaus' ambisjon om å tilby unike handleopplevelser på strategiske steder.

I tillegg til flaggskipbutikken i Oslo åpner Lagerhaus nye butikker i Stavanger og Åsane. I Stavanger åpner butikken på en attraktiv beliggenhet i det veletablerte kjøpesenteret Kvadrat. Butikken i Åsane er strategisk plassert på Åsane Storsenter, det nest største kjøpesenteret i Bergen kommune, noe som gir Lagerhaus muligheten til å nå enda flere kunder i Norge.

Thérèse Elmquist, visedirektør og markeds- og salgssjef i Lagerhaus, kommenterer selskapets vekstplaner: "Gjennom våre eksisterende butikker har vi sett at vi har et attraktivt tilbud for det norske markedet og ser spennende vekstmuligheter både innenfor vår e-handel og gjennom flere butikker. Vårt mål er å gå fra 5 til 25 butikker i Norge de nærmeste årene."

Samtidig som Lagerhaus utvider i Norge, fortsetter kjeden å forbedre sine eksisterende butikker. I Sverige har Lagerhaus nylig renovert sin butikk i Mall of Scandinavia og vil i løpet av året flytte sin butikk i Gränbystaden samt renovere sin butikk på Frölunda Torg. I tillegg åpnet Lagerhaus en ny butikk i Eskilstuna den 25/4, noe som markerer enda et steg i selskapets fortsatte ekspansjon.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Thérèse Elmquist
Visedirektør og markeds- og salgssjef
therese.elmquist@lagerhaus.se

Lagerhaus er merket som designer rimelige fest- og interiørdetaljer. Med vår visjon We create Happy Moments ønsker Lagerhaus å bidra til økt glede i alle livets ulike øyeblikk. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag driver vi 57 butikker i Sverige og Norge, samt nordisk netthandel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet eies av Goodfellows og Familjen Yngvesson.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.