​Lagerhaus presenterer høstens første kolleksjon – A New Phase

​Lagerhaus presenterer høstens første kolleksjon – A New Phase

Start den nye sesongen med sunnhet i både kropp og sinn! Denne høsten er innredningskjeden Lagerhaus inspirert av både sollys, mørke himler og tåkete sjøer.

– Vi vil beholde det grønne sommeruttrykket og legge til myke toner av nude og pastell, forteller Lagerhaus' fungerende designsjef Susanna Rudebeck. Dessuten er vi svært stolte over samarbeidet med fotograf Jonna Jinton. Hennes magiske fotografi «Gryningen» ser vi på flere produkter i høst, fortsetter Susanna.

Jonna Jinton er fotografen, kunstneren og bloggeren som slapp alt hun hadde i hendene og flyttet nordover. Bildet «Gryningen» tok hun like utenfor Junsele da tåken danset over vannet i morgengryen.

– Det var en morgen i mai i fjor, jeg var på vei hjem etter en tur til Norrbotten. Jeg var på tur over en bro, bare fem mil hjemmefra, da jeg så den magiske morgengryen. Jeg bråstoppet og løp ut med kameraet og stativet for å ta bildet, forteller Johanna.

Kolleksjonen A New Phrase lanseres i butikkene og nettbutikken 6. juli.

Klikk her for å komme til Lagerhaus-bildebanken, der det ligger høyoppløste miljø- og produktbilder.

Emner

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.