Lagerhaus utvider i Norge - åpner ny butikk på Kvadrat i Sandnes

Lagerhaus utvider i Norge - åpner ny butikk på Kvadrat i Sandnes

Lagerhaus, interiørkjeden fra Göteborg, utvider sin tilstedeværelse i Norge ved å åpne en ny butikk i Sandnes. Den nye butikken vil ligge på kjøpesenteret Kvadrat og dekker et areal på 280 kvadratmeter på etasje 1B Nord.

Med denne utvidelsen ser Lagerhaus frem til å tilby sine kunder i Sandnes og Stavanger-regionen et enda bredere utvalg av rimelig design og festartikler for hjemmet.

Camilla Persen, regionsjef for Lagerhaus i Norge, kommenterer den nye butikkåpningen: "Vi er veldig glade for å kunne åpne en ny butikk i Sandnes og være en del av Kvadrats fantastiske handelsmiljø. Vi ser frem til å ønske våre kunder velkommen til vår nye butikk og gi dem en inspirerende og hyggelig handleopplevelse."

Renate H. Meland, senterleder på Kvadrat kjøpesenter, uttrykker sin glede over det nye tilskuddet til kjøpesenterets tilbud: "Vi synes det er kjempegøy at Lagerhaus kommer til oss på Kvadrat. De har for øyeblikket ingen andre butikker i vår region, og de bringer dermed noe nytt til våre kunder. Det synes vi er veldig spennende! Vi ønsker dem hjertelig velkommen til oss, og ser frem til at de blir en del av team Kvadrat."

Den nye Lagerhaus-butikken i Sandnes vil tilby et bredt utvalg av produkter med unik design, fra rimelige interiørdetaljer til fargerike gaveartikler.

For mer informasjon om Lagerhaus og deres produktutvalg, besøk www.lagerhaus.no

For ytterligere informasjon om Lagerhaus nye butikk, vennligst kontakt:

Camilla Persen
Regionsjef Norge
camilla.helene.persen@lagerhaus.no

Lagerhaus er merket som designer rimelige fest- og interiørdetaljer. Med vår visjon We create Happy Moments ønsker Lagerhaus å bidra til økt glede i alle livets ulike øyeblikk. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag driver vi snart 60 butikker i Sverige og Norge, samt nordisk netthandel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet eies av Goodfellows og Familjen Yngvesson.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.