Lansering av Nye Range Rover Sport. Nedtellingen har startet.

Lansering av Nye Range Rover Sport. Nedtellingen har startet.

• Verdenspremiere: Nye Range Rover Sport har verdenspremiere tirsdag 10. mai.
  • Dynamisk luksus: De første bildene og filmklippene avslører en kommende adrenalinfylt lansering for den luksuriøse performance-SUVen
  • Se verdenspremieren live her: Delta i lanseringen 10. mai fra kl. 20.00 norsk tid på vår hjemmesider her: https://www.landrover.no/modell-nye-range-rover-sport
  • Vær først ute: Nye Range Rover sport kan bestilles fra 10. mai

Vi gleder oss til å snart kunne vise frem tredje generasjon Range Rover Sport på verdenspremieren 10. mai 2022.

Den globale lanseringen vil inkludere en dramatisk debut med den nye luksuriøse performance SUVen og tradisjonen tro vil også den nye modellen ta på seg en unik utfordring i anledning lanseringen.

Range Rover Sport har tidligere fullført en rekke utfordringer, inkludert en rekordhøy bakkestigning ved Pikes Peak, den første registrerte kryssingen av «Empty Quarter»-ørkenen på den arabiske halvøya, samt en oppstigning på 999 trinn til Heaven's Gate i Kina i 2018.

Følg med!

Nyttige lenker: