Nye Jaguar E-PACE: Med nytt interiør og eksteriør, og valget mellom Plug-in hybrid og mild-hybrid.

Nå får denne ladekabel

Nye Jaguar E-PACE P300e har, som navnet tilsier, om lag 300 hestekrefter. Modellen har en PHEV-drivlinje, som kombinerer en 200hk 1,5 liters tresylindret bensinmotor, med en 80kW elektrisk motor. Den elektriske motoren gir deg nå muligheten til å kjøre opptil 55 km i helelektrisk modus. Modellen leveres også med det nyeste Pivi-Pro infotainmentsystemet, med forenklede menyer og forbedret tilkobling.

Jaguar E-PACE har blitt oppdatert med et nytt og luksuriøst utseende, som ny frontgrill, og frontlykter med valgfri Pixel LED-teknologi, inspirert av den populære modellen Jaguar I-PACE. Alle modellene av nye E-PACE er tilgjengelig med Black Exterior Pack.

Interiøret er modernisert med en helt ny 11,4-tommers HD berøringsskjerm. Skjermen er forsterket med et to- lags anti-refleks filter, som gjør at fingeravtrykk kke blir like synlige som på tidligere berøringsskjermer. Skjermen er også 48% større, og de forenklede menystrukturene gir sjåføren tilgang til de vanligste oppgavene allerede fra startskjermen.

Nye Jaguar E-PACE leveres med mulighet for trådløs lading av mobiltelefonen, og et variert utvalg av drivlinjer, for å dekke ethvert behov for alle kunder.

Se drivlinjealternativene nedenfor:

Diesel

• 163hk 2.0-liters firesylindret turbo, seks-trinns manuell, FWD
  • 163hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
  • 204hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD

Bensin

• 160hk MHEV 1.5-liters tresylindret turbo, åtte-trinns automatisk, FWD
  • 200hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
  • 249hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
  • 300hk MHEV 2.0-liters firesylindret turbo, ni-trinns automatisk, AWD
  • 309hk PHEV 1.5-liters tresylindret turbo, åtte-trinns automatisk, AWD

Nye E-PACE har forbedret komfort og kjøredynamikk, og leveres med Jaguars firehjulsdrift, og Jaguar Drive Control, med funksjoner som Komfort, Eco, Regn-Is-Snø og Dynamisk. De ulike kjøremodusene kan velges manuelt av føreren basert på veiforholdene.

For første gang leveres også modellen med ClearSight Interior Rear View Mirror, som gir uhindret sikt, uansett hvor fullpakket bagasjerommet måtte være.

300 SPORT

0-100 km/t tar bare 6,9 sekunder med nye 300 Sport. Modellen leveres med 20-tommers felger og Black Exterior Pack. 300 Sport kommer også med Meridian lydanlegg og R-Dynamic Taurus sportsseter.

Kunder kan velge mellom S, SE og HSE modeller, alle tilgjengelige som R-Dynamic. Valgfritt på alle modeller er Black Exterior Pack.

Forventet levering av nye Jaguar E-PACE er mars 2021.

At Jaguar Land Rover, we are driven by a desire to deliver class-leading vehicles, which will provide experiences our customers will love, for life. Our products are in demand around the globe. In 2018 Jaguar Land Rover sold 592,708 vehicles in 128 countries.

We support around 260,000 people through our retailer network, suppliers and local businesses. At heart we are a British company, with two major design and engineering sites, three vehicle manufacturing facilities and an engine manufacturing centre in the UK. We also have plants in China, Brazil, India, Austria and Slovakia.

Our innovation is continuous: we will spend in the region of £4 billion this year on new product creation and capital expenditure.

From 2020 all new Jaguar Land Rover vehicles will be electrified, giving our customers even more choice. We will introduce a portfolio of electrified products across our model range, embracing fully electric, plug-in hybrid and mild hybrid vehicles as well as continuing to offer the latest diesel and petrol engines.