Nytt garantisamarbeid: Real Garant blir samarbeidspartneren til Jaguar Land Rover Norge

Norge, Oslo, 7. juli 2023

I våres startet Jaguar Land Rover et nytt samarbeid med garantispesialisten Real Garant i Norge. Samarbeidet dekker den godkjente garantien for Jaguar Land Rovers bruktbilprogram, Approved, samt et utvidet garantialternativ for deres nybil-kunder.

"Vi er stolte av å inngå et samarbeid med Real Garant og føler at tjenesten de leverer er helt i tråd med vår visjon om Modern Luxury. Vi tror at vårt samarbeid vil bære frukter som gir stor verdi for våre kunder fra starten og inn i overskuelig fremtid», sier Vegard Skuggen Hoff, Fleet, business & Approved Manager for JLR Norge (avbildet under).

Jaguar Land Rover og Real Garant har allerede gode erfaringer fra internasjonale samarbeid. Karsten Hübl, direktør for Nordics Real Garant Versicherung AG sier: "Nå er vi glade for å utvide samarbeidet med Jaguar Land Rover merkevaren til Norge", sier Karsten Hübl, direktør for Nordics Real Garant Versicherung AG. Det er vårt mål å støtte Jaguar Land Rover i å bringe Modern Luxury til sine kunder."

Foreløpig omfatter samarbeidet 14 land. I Norge yter partneren AutoConcept støtte innenfor området salg, reklamasjon og kontraktshåndtering. Garantien dekker en del av Jaguar Land Rovers bruktbilprogram, Approved. Garantien som følger med alle Approved-biler forsikrer hvert kjøretøy i minimum 24 måneder og opptil 150 000 kilometer.

For nye biler opprettet Jaguar Land Rover og Real Garant en utvidet garanti, som tilbyr dekning i minimum 12 måneder etter utløpt fabrikk-garanti, med forbehold om en servicesjekk.

Begge garantiene tilbyr omfattende dekning, som sikrer Jaguar Land Rover-kunder langsiktig sikkerhet.

M: +47 40 03 31 90
E: fachgu@jaguarlandrover.no