Opplev nye Range Rover Sport på Ice Academy Experience i Arjeplog, Sverige

Opplev nye Range Rover Sport på Ice Academy Experience i Arjeplog, Sverige

• Nye Range Rover Sport leverer dynamisk ytelse på Ice Academy Driving Experience
  • Lær deg kontrollert drifting og sladding på ulike baner, kjør i terrenget og ta en utflukt til polarsirkelen i den ultimate sportslige og luksuriøse SUV-en
  • Utforsk også alle egenskapene til luksus-SUV-ene Range Rover Velar og Range Rover Evoque med en spektakulær arktisk bakgrunn
  • Gjør opplevelsen enda bedre: bli med på en spennende sledetur med huskyer eller snøscootersafari
  • Bestill din Range Rover Ice Academy Experience i februar eller mars 2023 HER

Nye, kraftige Range Rover Sport kommer til Range Rover Ice Driving Academy, der dynamisk sportslig ytelse og raffinement møter arktisk skjønnhet.

Ice Driving Academy i Arjeplog i Sverige gir deg en fantastisk opplevelse av den mest attraktive, avanserte og kapable versjonen av den luksuriøse sports-SUV-en. Lær deg kontrollert drifting og sladding på bane, kjør i terrenget og ta en utflukt til polarsirkelen.

Firedagers opplevelser i februar og mars 2023 er nå tilgjengelig for bestilling. Tre- og todagers opplevelser er også tilgjengelig. I tillegg til Range Rover Sport får du muligheten til å utforske alle kjøreegenskapene til de luksuriøse SUV-ene Range Rover Velar og Range Rover Evoque i dype snøfonner og på utfordrende skogsveier.

David Griffiths, Brand Experience Senior Manager, sier: «Range Rover Ice Academy vil ta pusten fra deg – fra ytelse, raffinement og terrengegenskaper i nye Range Rover Sport til det vakre arktiske landskapet. Her kan du forbedre kjøreferdighetene dine på den mest spektakulære måten, uansett hvilken iskjøringsopplevelse du velger.»

Alle opplevelsene inkluderer også et besøk på Jaguar Land Rover Cold Climate Test Centre – den hemmelige sonen der nye modeller ekstremtestes før lansering.

Kundene kan skreddersy sine egne eventyr ved å legge til flere opplevelser i reiseplanen. Ta kontroll over den kraftige snøscooteren for en spennende reise gjennom det frosne landskapet rundt Arjeplog. Bytt ut hestekrefter med hundekjøring og opplev spenningen når du og trekkhundene fyker av gårde gjennom den snødekte villmarka.

Alle iskjøringsopplevelser inkluderer overnatting på Hotel Silverhatten, med fantastisk utsikt over innsjøer og fjell når du ikke sklir rundt på de frosne banene.

Kundene kan dele sitt livs eventyr med en venn som ikke deltar i selve kjøringen, men som kan velge blant en rekke andre arktiske aktiviteter mens du finpusser ferdighetene dine bak rattet.

Bestill din Range Rover Ice Academy Experience her: Luksuriøs iskjøringsopplevelse | Iskjøring i Sverige | Land Rover