Grillosofi: ny kampanje for AGAs propanautomater

Nå starter grillsesongen og i tilknytning dette lanserer AGA en serie nye ordspråk og livsfilosofier rundt gassgrilling, under konseptet «Grillosophy/Grillosofi». Målet er å rette oppmerksomheten til innbitte gassgrillere mot AGAs døgnåpne propanautomater som ble introdusert på det norske markedet for omtrent tre år siden.

«Grillosophy/Grillosofi»-kampanjen består av et antall dype – og noen ikke så dype – livsfilosofier rundt gassgrilling. Konseptet har blitt skapt av AGA i samarbeid med reklamebyrået Ruth, og er en ærlig hyllest til gassgrilling og til all den gleden som den nordiske grillsommeren gir.

Kampanjen er først og fremst rettet mot de som allerede er innbitte gassgrillere, og «grillosofien» viser til ulike muligheter med propanautomatene – som for eksempel at man kan grille på hvilken som helst tid på døgnet, at man kan gjøre det på impuls og at man aldri trenger å bekymre seg for at man ikke har propan, sier Morten Roness, Head of Consumer Sales i Norge.

Kampanjen omfatter ulike sitater, ordspråk og livsfilosofier som blir vist i sosiale medier i løpet av hele sommeren.

Propanautomatene er selvbetjente, enkle å bruke og gjør det mulig å kjøpe en ny propanflaske eller bytte inn den gamle flasken døgnet rundt – hele uken. I dag finnes det rundt 150 propanautomater i Norge.

Les mer om hvordan propanautomatene fungerer og hvor du finner dem på:

For mer informasjon, vennligst kontakt:

MortenRoness
Head of Consumer Sales, AGA AS