Blogginnlegg -

Lingu Oslo flytter til Karl Johans gate 6.

Språkskolen og edtech-bedriften Lingu flytter sitt kontorlokale i Oslo til Karl Johans gate 6.

Kontoransvarlig og kurskoordinator Christine Kindem Henriksen forteller at lokalet et skal både fungere som et arbeidskontor som fremmer fleksibilitet, helse og kreativitet for Lingus ansatte i Oslo, og som en møteplass for alle som brenner for livslang og fleksibel læring.

Det nye lokalet har ulike arbeidsrom avhengig av hvilken rolle man har og oppgaven som skal løses, sier Henriksen.
Videre forteller hun at kontoret har soner tilrettelagt for forskjellige arbeidsformer, fra «drodlesoner» for kreativt samarbeid og idémyldring , til «fokusrom» for dyp og uforstyrret konsentrasjon, kundesamtaler og nettundervisning samt kursrom. Avhengig av arbeidsmodus skal man kunne flytte seg rundt i lokalene til ulike bord, skjermer og vegger man kan skrible på.

Lokalet skal dyrke Lingus HMS-visjon om å skape en fleksibel arbeidsplass som inspirerer til kreativitet, samarbeid, samhold og god helse.

Lingu inviterer samarbeidspartnere, kunder og andre som er opptatt av livslang og fleksibel læring i utdanningsfeltet og i arbeidslivet til å stikke innom på afterwork eller en uformell prat. Invitasjonen kommer rett over sommeren, sier Henriksen entusiastisk.

• Utdanning

• livslang læring