LINK arkitektur inn i Arkitektbedriftene

LINK arkitektur inn i Arkitektbedriftene

Norges største arkitektkontor LINK arkitektur har nå meldt seg inn igjen i bransjeforeningen Arkitektbedriftene. «Arkitektbedriftene arbeider for de beste rammebetingelsene for sine medlemmer og de store utviklingstrekkene i bransjen. Derfor ønsker vi å melde oss inn igjen,» sier fungerende administrerende direktør i LINK arkitektur Rolf Maurseth.

LINK arkitektur er Norges største arkitektkontor med over 200 ansatte i Norge og 350 ansatte totalt i Skandinavia fordelt på 14 lokale kontor. Selskapet har vokst mye i omsetning de siste årene. I tillegg til bygningsarkitektur har selskapet kompetanse innen plan, landskap, interiør og offshore.

Arkitektbedriftene er en uavhengig arbeidsgiver- og bransjeforening for omtrent 90 prosent av landets arkitektkontor. Foreningen arbeider for økt kvalitet i områdeutvikling og bygg gjennom kompetanse og bedre byggeprosesser.

«Vi er glade for at LINK nå er tilbake i fellesskapet. De er viktige for arkitektenes samlede tyngde inn i byggenæringen,» sier administrerende direktør Egil Skavang i Arkitektbedriftene.

Tove Lise Nordahl

Pressekontakt Kommunikasjonssjef 907 84 591