GRIMEHELTEN GIGGS TIL OSLO!

GRIMEHELTEN GIGGS TIL OSLO!

n av grime-scenens største er klar for Oslo og Parkteatret! 15. april får vi besøk av sør-Londons innflytelsesrike rapikon Giggs, og billettene er i salg via Ticketmaster nå.

Billetter i salg fredag 23. februar kl. 10.00.

I tiåret som har gått siden albumdebuten «Talkin’ Da Hardest», har Giggs’ distinkte flow og kreative ordlek gitt ham en dedikert og stadig økende fanskare.

Høsten 2016 slapp han sin fjerde plate «Landlord», en fullstendig kompromissløs utgivelse på hans eget selskap SN1. Den gikk rett til #2 på den britiske albumlista og ble med det hans høyest plasserte noensinne. Med gjester som Stormzy, Dubz, Donae’o og mange fler, kombinerte albumet Giggs’ karakteristiske, tilbakelente flow med frekk humor og høyst originale rytmer.

«Landlord» fikk en strålende mottakelse og ga den allerede prisbelønte rapperen flere utmerkelser og nominasjoner, blant dem Rated-pris som årets artist og MOBO-nominasjoner for beste album og beste hip hop-artist. En rekke gjesteopptredener har fulgt siden, deriblant på anthemet «KMT» og ytterligere et spor fra fjorårets Drake-utgivelse «More Life», og med det økt oppmerksomhet også fra den andre siden av Atlanteren.

I høst kom mikstapen «Wamp 2 Dem» med vers fra blant andre 2 Chainz, Young Thug, Dave, Popcaan og Donae’o. Selv om den også var tilgjengelig for gratis nedlasting på Giggs’ hjemmeside, tangerte tapen «Landlord»s salgslisterekord og gikk inn på andreplass i UK.

Nå gleder vi oss stort til å se Giggs på scenen i Oslo!

Emner

Live Nation Norge er landets største konsertarrangør. Vi booker, produserer og markedsfører de fleste konsertene her til lands, alt fra små klubbshow til større arena- og stadionkonserter, samt Trondheim Rocks og Findings festivalen. Vårt program har et vidt spenn; det representerer alt fra grensesprengende musikk og nye artister, til det mer etablerte superstjerner og legender. Vi jobber til en hver tid for å tilby publikum det beste; både før, under og etter arrangementene, og garanterer at vi selger billetter gjennom pålitelige billettsalgspartnere. Velkommen til din neste store konsertopplevelse!

Haddy Maria Sarr

Pressekontakt Digital Marketing Manager

Elise Eriksen Løssfelt

Pressekontakt Head of Marketing

Live Nation Norge er landets største konsertarrangør. Vi booker, produserer og markedsfører de fleste konsertene her til lands, alt fra små klubbshow til større arena- og stadionkonserter, samt Neon, Trondheim Rocks, Vaulen Open Air, Tons of Rock, Findings, Feelings og Bergenfest. Vårt program har et vidt spenn; det representerer alt fra grensesprengende musikk og nye artister, til det mer etablerte superstjerner og legender. Vi jobber til en hver tid for å tilby publikum det beste; både før, under og etter arrangementene, og garanterer at vi selger billetter gjennom pålitelige billettsalgspartnere. Velkommen til din neste store konsertopplevelse!

Fred Olsens gate 1