Macro Design lanserer nye badekarmodeller

STØRRELSER I BADEKARSSORTIMENTET
Johan Aspemar, VD, Macro Design forteller;
– Nå utvider vi vårt badekarsortiment med to nye badekarmodeller i akryl.
Badekar som er lettstelte, holder varmen eksemplarisk og fremfor alt deilig å krype ned i. Badekar som produktgruppe er inne i en oppadgående salgstrend igjen, så det føles helt rett å utvide vårt sortiment med ytterligere badekarsmodeller, fortsetter Johan.

DUSJBADEKAR DIVINE
Divine er et smart, stabilt og praktisk badekar med sjenerøst dusjrom.
Perfekt for deg med begrenset plass, men som vil kunne velge mellom bading eller dusjing. Den ene delen av badekaret er bredere noe som gir en sjenerøs dusjsone.

BADKAR LIVING
Living er et pent og stabilt badekar i akryl, perfekt for en person. Den mykt runde formen er både estetisk tiltalende og gir en komfortabel komfort.

KOMPLETER MED FLOTTE BADEKARSVEGGER
Både Divine og Living er ideelle for å komplemtere med en badkarsvegg, for å beskytte baderommet fra vannsøl når du bader og dusjer. Macro Design tilbyr et bredt sortiment av badekarsvegger, med en rekke valgmuligheter.

EKSKLUSIVT DESIGNBADEKAR
– Utover disse to badekarseriene så har Macro Design også det eksklusive designbadekaret Pure i støpemarmor. Som er et frittstående badekar og kan plasseres midt i baderommet noe som gir en luksuriøs følelse. Pure har et helt unikt designuttrykk, avslutter Therese Persson, markedssjef, Macro Design.

• Byggeindustri, bransjespørsmål

• dusj
  • baderom
  • badekarsvegger
  • dusjkabinetter
  • dusjhjørner

Med lang erfaring og følelse for kvalitet, design og funksjon, skaper Macro Design baderom for alle livets stunder. Våre produkter er svenskprodusert og bygger på ekte håndverk. Det kjennes og merkes. All produksjon og tilvirkning skjer i Laholm der bedriften har eksistert i tretti år. Her skaper vi innovative løsninger for kundens ulike behov, spesialdesigner, måltilpasser dusjer for ulike romstørrelser og utvikler nye produkter for det nordiske markedet. Det har gitt oss en posisjon i bransjens fremkant.

Knut Anton Hole

Pressekontakt Salgssjef Norge +47 920 22 136