Macro Design lanserer unike uttrekkbare speil

UNIKE UTTREKKBARE SPEIL
– Det er med stor glede vi nå lanserer et helt nytt sortiment med uttrekkbare speil. Våre nye speil leveres i flere utførelser og bredder. De leveres med LED-belysning av høy kvalitet, forteller Johan Aspemar, VD, Macro Design.

SPEIL TIL EN HVER ANLEDNING
Utrekkfunksjonen gjør at du ikke behøver å bøye deg fremover servanten når du vil seg deg selv på ”nært” holdt. Du drar helt enkelt speilet til deg, til den posisjon du ønsker. Helt perfekt når du for eksempel skal sette inn dine linser, nappe øyebryn eller tilsvarende, konstaterer Therese Persson, markedssjef på Macro Design.

STOR INTERESSE
– Etterspørselen etter vårt nye speilsortiment har etter kort tid blitt meget stor, noe som er svært hyggelig å konstatere, fortsetter Johan. Dette er ytterligere et bevis på vårt fokus på innovasjon og luksuriøse produkter. Dette blir svært godt mottatt av vår målgruppe, avslutter Johan Aspemar.

• Byggeindustri, bransjespørsmål

• luksuriøse speil
  • speilsortiment
  • uttrekkfunksjon
  • speil led-belysning
  • uttrekkbare speil
  • speil
  • baderomsmøbler
  • baderom

Med lang erfaring og følelse for kvalitet, design og funksjon, skaper Macro Design baderom for alle livets stunder. Våre produkter er svenskprodusert og bygger på ekte håndverk. Det kjennes og merkes. All produksjon og tilvirkning skjer i Laholm der bedriften har eksistert i tretti år. Her skaper vi innovative løsninger for kundens ulike behov, spesialdesigner, måltilpasser dusjer for ulike romstørrelser og utvikler nye produkter for det nordiske markedet.Det har gitt oss en posisjon i bransjens fremkant.

Knut Anton Hole

Pressekontakt Salgssjef Norge +47 920 22 136