Sofia Fagerberg blir ny VD på Macro Design AB

Som ny VD på Macro Design har Svedbergs i Dalstorp ansatt Sofia Fagerberg.

Sofia har lang erfaring fra forskjellige selskaper, blant andre Woody bygghandel og Perstorp. Der har hovudfokus vært kommersiell forbedring og utvikling. Sofia begynner som VD i Macro Design AB den 11. August. Hun etterfølger Thomas Elvlin som blir ny VD hos Svedbergs Bad AB.

- Jeg er svært glad for å ønske Sofia velkommen som ny VD hos Macro Design. Med et stort kommersielt fokus og lang erfaring vil Sofia styrke Macro Design sin markedsposisjon ytterligere. Samtidigt kommer Thomas til og styrke og bygge Svedbergs kommersielle posisjon, sier Per-Arne Andersson, VD og konsernsjef hos Svedbergs i Dalstorp AB.

For ytterligere informasjon, kontakt:
Per-Arne Andersson, VD och Koncernchef,
+46 70 638 50 12, per-arne.andersson@svedbergs.se

Denne informasjonen ble offentliggjort den 14. Juni 2021 klokken 16:00 (CET).

• Byggeindustri, bransjespørsmål

• macro design

Macro Design er leverandøren som gir deg muligheter. Vår visjon er å oppfylle dine drømmer, vi tilbyr spennende baderomsløsninger som gir merverdi, produkter som overrasker positivt i forhold til form og behag. Vi på Macro vet at vann har en evne til å skape ro, harmoni og velbehag. Med våre løsninger bidrar vi til å gi deg glede på ditt baderom i hverdagen.

Knut Anton Hole

Pressekontakt Salgssjef Norge +47 920 22 136