Samarbeid med teknologi-innovatøren CTS Nordics

Samarbeid med teknologi-innovatøren CTS Nordics

Matrix Insurance er stolte av å jobbe med CTS Nordics, og forsyne dem med en garantiløsning.

CTS Nordics er et design- og byggeselskap, spesialisert på datasentre i Norden. Selskapet jobber med mange store prosjekter i de nordiske landene. De er dedikert til innovasjon, og befinner seg i fronten av teknologisk utvikling. CTS Nordics er forpliktet til grønn bevissthet og bærekraft, akkurat som Matrix Insurance.

Som en høyst profesjonell aktør innen forsikringsbransjen, etterstreber Matrix Insurance å være profesjonelle og aktive, og å sikre effektiv behandling av saker. Vi ønsker at selskaper som CTS Nordics skal kunne fokusere på sine forretninger, og den innovasjonen de gjør best – mens vi sikrer at deres garantier og forsikringer er i orden.

Å kjøpe en garanti fra et forsikringsselskap er et mer effektivt alternativ til tradisjonelle bankgarantier. Mens en bankgaranti krever at det tas pant i bedriftens tilganger, vil det å kjøpe en garanti fra et forsikringsselskap, som Matrix Insurance, ikke utløse et slikt krav. Dermed blir lånerammen hos din bank ikke påvirket, og dine finansieringsmuligheter blir mindre begrensede.

Kategorier

Matrix Insurance AS er en forsikringsformidler som er registrert i Finanstilsynet.

Etablert i 1991 og forvalter i dag personforsikrings-, skadeforsikrings- og garantiprogram for ca. 60 000 ansatte innen ulike yrkeskategorier, fordelt på over 6 000 bedrifter.

Matrix har 17 ansatte med høy kompetanse og integritet. Vi jobber hver dag for å tilfredsstille alle våre nåværende og fremtidige kunder, og har som mål å være den beste leverandøren av forsikringer og garantier i Norge.

Håvard Hellum

Pressekontakt Daglig leder 91 10 83 11