Lansering av MG4 Xpower og MG4 Trophy Extended Range

Lansering av MG4 Xpower og MG4 Trophy Extended Range

Vi lanserer hele to nye modeller, MG4 Xpower og MG4 Luxury Long Range.

Lanseringen vil bli holdt 19. oktober 2023 fra kl. 10:00-12:00 på Rudskogen Motorsenter, Motorsportveien 180, 1894 Rakkestad.

Media er hjertelig velkommen til å delta på lanseringen. Ved ønske om deltagelse kan du melde deg på her.

Under lanseringen vil det være mulig å teste alle våre modeller på Rudskogen Motorsenter, men først og fremst våre to nye flotte MG modeller. Kom og bli med på en spennende reise med den kraftige og elegante MG4 XPOWER med AWD!

Vår nye MG4 XPOWER er ikke bare en bil; den er en opplevelse av overlegen ytelse og banebrytende teknologi. Med to elektriske motorer som gir deg 435 hestekrefter og muligheten til å nå 100 km/t på utrolige 3.8 sekunder, tar vi deg med på en kjøretur du aldri vil glemme.

Benytt muligheten til å være blant de første som utforsker denne revolusjonerende bilen, og selvsagt vil du få vite prisen på modellene.

Ikke gå glipp av denne unike muligheten til å teste våre modeller. Vi ser frem til å dele øyeblikket med deg!

Meld deg på her og kjenn pulsen av MG4 XPOWER og MG4 Luxury Long Range med 520 km rekkevidde!