Det skal lite til for at du føler deg bedre

Det skal lite til for at du føler deg bedre

I en hektisk hverdag er det ikke alltid like lett å få i seg det man trenger av næringsstoffer.
Et variert kosthold har vært den primære kilden til vitaminer og mineraler og er i de aller fleste tilfeller tilstrekkelig. Undersøkelser viser imidlertid at det kun er et fåtall av oss som faktisk følger helsemyndighetens kostholdsråd, og noen kan ha behov for ekstra tilskudd i en periode eller permanent.

Vi mennesker er glad i enkle løsninger, men det enkle er ikke alltid det beste for oss. Og det som føles bra akkurat nå er kanskje ikke det som er bra for deg på lang sikt. Biopharma er til for å gjøre det enkelt for deg å ta gode valg i dag som også får deg til å føle deg vel i fremtiden. Det skal lite til for at du føler deg bedre.

Her er noen av våre produkter som kan bidra til at du føler deg litt bedre:

Biopharma Trippel Omega-3 – bra for deg som ønsker en sunnere hverdag

Biopharma Trippel Omega-3 inneholder vitamin D og Omega-3 -fettsyrene EPA og DHA som samlet er godt for hjertet og immunforsvaret. Den gunstige virkningen oppnås ved et daglig inntak av 250 mg EPA og DHA. Anbefalt døgndose av Biopharma Trippel Omega-3 gir et inntak på 550 mg EPA og DHA.

AUP kr. 71,90. Selges i dagligvare.

Biopharma Trippel Magnesium – bra for deg som trener

Biopharma Trippel Magnesium inneholder magnesium, sink, kobber, samt vitaminene B6 og D.

Magnesium inngår i rundt 30 prosesser i kroppen, og er et mineral som fungerer som en kofaktor for mange enzymer, er viktig for forbrenning av karbohydrat, signaloverføring i nervesystemet og regulering av muskelaktivitet. Magnesium kan ikke dannes i kroppen, og må tilføres via mat og drikke eller tilskudd. Gode kilder er grovt mel, havregryn og grønnsaker.

AUP kr. 99. Selges i dagligvare.

Biopharma Tranebær – ved lette symptomer på blærekatarr

Biopharma Tranebær er et kosttilskudd med ekstrakt av tranebær, blåbær, bjørkeblad og kjerringrokk. Både bjørkeblad og kjerringrokk er tradisjonelt blitt benyttet ved lette symptomer på blærekatarr. I tillegg inneholder produktet blåbærekstrakt og vitamin C. Vitamin C bidrar til beskyttelse av cellene mot oksidativt stress og til å opprettholde immunsystemets normale funksjon.

AUP kr. 103,90. Selges i dagligvare.

Om Biopharma:

Biopharma er en av Norges ledende serier innen kosttilskudd og omfatter produkter blant annet innen segmentene omega-3, vitaminer og mineraler, urter og mat. Produksjonen foregår på Rolvsøy like utenfor Fredrikstad i en av Nordens største og mest moderne fabrikker innenfor kosttilskudd og helsekost. Vi stiller svært høye krav til råvarene som brukes, og selve produksjonen foregår under de strengeste krav til hygiene og matsikkerhet. All vår produksjon foregår i henhold til Good Manufacturing Practice (GMP-standard).

For mer informasjon og høyoppløselige bilder, kontakt PR- og kommunikasjonsansvarlig i Midsona Norge, Marthe Kaasa Færø: 924 43 955, marthe.faro@midsona.no