Supernature lanserer NoniShot og GojiShot

Supernature lanserer NoniShot og GojiShot

Supernature NoniShot – tradisjonelt fremstilt for maksimal kvalitet.  Fermentert helsedrikk med komplekse plantenæringsstoffer, av den ettertraktede nonisorten Morinda citrifolia. Plantenæringsstoffene i noni regnes som helt unike. Planten har en sterk posisjon innen tradisjonell medisin, og frukten har en spesielt høy anseelse blant supermat-elskere over hele verden.

·  Nonifrukten inneholder svært komplekse og helsebringende plantenæringsstoffer, og har vært den viktigste medisinplanten for urbefolkningen sør i Stillehavet i flere tusen år. Tradisjonelt brukes noni «til alt», men spesielt for regulering av hormonbalansen. Den virker beskyttende på cellene våre og generelt styrkende på helsen.

·  Frukten i Supernature NoniShot er håndplukket, renset, fermentert og presset etter bestemte tradisjonelle metoder for å bevare de helsebringende plantenæringsstoffene. Den er viltvoksende og økologisk sertifisert, og vokser naturlig i næringsrik vulkansk lava på de sørlige Stillehavsøyene. Dette gir NoniShot en svært høy kvalitet.

·  Supernature NoniShot består av presset nonifrukt og blad, av den ettertraktede nonisorten Morinda citrifolia, som er fermentert over 42 uker, og høstet når den er gul og på sitt mest næringsrike stadium.

Supernature GojiShot. Helsedrikk av rene gojibær fra Tibet – med næringsstoffer som gir en rekke positive helseeffekter.

·  Bærene er rike på helsebringende plantenæringsstoffer, som beskytter cellene våre, beskytter huden, styrker synet, regulerer blodsukkeret, stimulerer immunforsvaret og har en positiv effekt på nervesystemet, energinivået, psyken og humøret, for å nevne noe. Gojiplanten har spilt en sentral rolle i tradisjonell kinesisk medisin i flere tusen år og er en svært høyt verdsatt medisinplante innen tradisjonell medisin.

·  GojiShot består av viltvoksende og sertifisert økologiske gojibær, høstet i Tibet. Hele gojibæret er malt og kaldpresset, som gjør at puréen inneholder nyttige næringsstoffer som finnes i bærenes skinn, fruktkjøtt og frø.

Bærekraftige og etiske betingelser er avgjørende når vi velger ut vår supermat.

Supernature supermat skal gavne både miljø og menneske

En dagsdose 30 ml (2 ss)

Anbefalt pris GojiShot: 330,-

Anbefalt pris NoniShot: 385,-

Supernature NoniShot og GojiShot er tilgjengelig i glassflasker á 473 ml. De er fremstilt etter tradisjonsrike metoder, av idealister som kombinerer vitenskap med holistiske og bærekraftige verdier.

Supernature supermat fås kjøpt i helsekostforretninger over hele landet, og i enkelte hudpleiesalonger og treningssentre.

Kategorier

Norges ledende leverandør av helse- og velværeprodukter.

Midsona Norge AS
Lilleakerveien 8