En loddeløsning du kan ta med på farten!

Frihet til å jobbe der det behøves, om det er i bilen, til kretskort eller hobby-artikler, takket være RYOBI’s NYE 18V Loddbolt!

Utvalget ONE+™ produkter slutter aldri med å vokse. Nå har vi tatt enda et steg inn i bilmekkerens domene med denne utmerkede, batteridrevne loddebolten. Portabel så du kan bruke den akkurat der det trengs.

Kombiner anvendelighet og presisjon

Med opptil 3 timers driftstid med et Lithium+ 5,0Ah batteri, kan du lodde helt frem til jobben er gjort. Takket være det slanke designet med behagelig penn-grep får du best mulig kontroll og utmerket presisjon. Foruten bilmekking, kan vi nevne bruksområder som f.eks. kunst- og håndverk prosjekter eller kretskort. Inkluderer loddespiss, meiselspiss og 100g loddetinn.

Trygt og praktisk med ONE+

Enkelt, greit og hurtig: Sett inn et ONE+™ batteri. Slå på knappen. På bare 50 sekunder har loddebolten oppnådd driftstemperaturen på hele 480°C! Takket være det praktiske designet står loddebolten trygt på batteriflaten under oppvarming og nedkjøling så du kan forberede arbeidsemnet. 83 cm kabel lar deg manøvrere deg frem til selv de vanskeligste kriker og kroker. Når du kombinerer dette med at loddekolben er batteridreven, har du fordelen med at du kan plassere den tett opp mot arbeidsemnet, som for eksempel ved kabling under instrumentpanelet i bilen. LED-lys indikerer når loddekolben er i oppvarmings- eller nedkjølingsmodus, hvilket advarer brukeren om at den må håndteres varsomt. For ekstra sikkerhet er det også innebygd automatisk strømavbrytelse etter 10 minutter om den blir stående påslått. Dette beskytter både brukeren fra uhell samt at det sparer batteritid.

Ett batteri til over 100 verktøy

Som alle våre andre ONE+™ produkter drives 18V Loddebolten av hvilket som helst ONE+™ batteri! Foruten at du sparer penger kan ett og samme batteri også brukes i over 100 verktøy til alle formål fra snekring, hagearbeid og camping til bilmekking.

ONE+™ har bidratt til nyklipte plener og hjemmefiksing siden 1996: Det er over 20 år med ONE+™ innovasjon. Derfor er det kanskje ikke rart at ONE+™ systemet er markedsleder innen sitt segment i hele verden.

Ryobi® verktøy er bygd for å vare. Det er garantien vår også. Registrer ditt verktøy på vår hjemmeside for utvidet garanti!

• Entreprenørskap

• one+

Techtronic Industries (TTI) er en ledende leverandør av elektrisk verktøy til forbrukere og profesjonelle innenfor for konstruksjons- og byggebransjen. Som den nest største aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdyktige i totalløsninger på elverktøy og har et sterkt fokus på kvalitetsmerker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer høykvalitets elverktøy fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt hagemaskiner fra Homelite.

Tobias Jönsson

Pressekontakt Trade Product Manager Milwaukee Powertools +46 702 261 906