Milwaukee® M18 FUEL™ VINKELSLIPERE MED SAMME KRAFT SOM ELEKTRISKE VINKELSLIPERE

Milwaukee® fortsetter å levere produktivitetsfremmende løsninger med maksimal kraft, brukstid og ytelse, og er stolte over å lansere en ny serie av små batteridrevne vinkelslipere med samme kraft som elektriske vinkelslipere.

De nye vinkelsliperne har en kobling som reduserer tilbakeslag, og RAPIDSTOP™ for rask skivebrems på under 3 sekunder.

De nye M18 FUEL™ 125–150 vinkelsliperne har RapidStop™ for rask skivebrems på under 3 sekunder. Med disse nye verktøyene er Milwaukee® nå den eneste produsenten av elektrisk verktøy som tilbyr et komplett sortiment av batteridrevne vinkelslipere som er kraftigere enn elektriske vinkelslipere og som bruker samme batteri.

De nye vinkelsliperne er tilgjengelige med tofingerbryter uten låsefunksjon og låsbar bryter for å imøtekomme brukernes ønsker. De nye M18 FUEL™ vinkelsliperne har en kobling som reduserer tilbakeslag og RAPIDSTOP™ for rask skivebrems på under 3 sekunder. Denne funksjonen sikrer at skiven stopper raskt slik at brukeren kan sette fra seg verktøyet og begynne med neste oppgave uten å måtte vente på at skiven skal stoppe.

Dette er også et 100 % nøkkelfritt produkt. Enten brukeren har behov for å justere sikkerhetsbeskyttelsen eller bytte skive, kan det enkelt gjøres uten skiftenøkkel, med en FIXTEC-mutter. Med Milwaukee®s M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH OUTPUT™ 5,5 Ah-batteri har ikke verktøyet behov for ledning eller hyppig batteribytte, samtidig som ytelsen overgår verktøy som krever høyere spenning. Sammen med REDLINK PLUS™-elektronikk og POWERSTATE™ børstefri motor gir HIGH OUTPUT™-batteriet brukerne muligheten til å slipe mer materiale i én omgang med 125/150 mm skive.

Milwaukee® er opptatt av å forbedre produktiviteten ved å tilby løsninger med maks ytelse og driftstid, slik at brukerne kan utføre en hel dags arbeid på ett batterisystem. M18 FUEL vinkelslipere er en del av M18™-systemet, som i dag består av over 145 oppladbare verktøy.

Spesifikasjoner

M18 FUEL 125 mm vinkelsliper med tofingerbryter (M18 FHSAG125XPDB-552X)

Omdr./min uten belastning 9000

Diameter på skive (mm): 125

Stopptid (sek): 2,5

Maks kuttedybde (mm): 33

Vekt med batteri (kg): 3,5

Trykkbryter: Ja

FIXTEC-mutter: Ja

Leveres med 2 stk. 5,5 Ah M18™ REDLITHIUM-ION™ HIGH OUTPUT™-batterier og en M12™–M18™ hurtiglader, AVS-sidehåndtak, FIXTEC-mutter, 2 støvskjermer og 125 mm sikkerhetsbeskyttelse.

M18 FUEL 125 mm vinkelsliper med låsbar bryter (M18 FHSAG125XB-552X)

Omdr./min uten belastning 9000

Diameter på skive (mm): 125

Stopptid (sek): 2,5

Maks kuttedybde (mm): 33

Skyvebryter: Ja

FIXTEC-mutter: Ja

M18 FUEL 150 mm vinkelsliper med tofingerbryter (M18 FHSAG150XPDB-0X)

Omdr./min uten belastning: 9000

Diameter på skive (mm): 150

Stopptid (sek): 3

Maks kuttedybde (mm): 45

Trykkbryter: Ja

FIXTEC-mutter: Ja

Leveres med et AVS-sidehåndtak, FIXTEC-mutter, 2 støvskjermer, 150 mm sikkerhetsbeskyttelse

M18 FUEL 150 mm vinkelsliper med låsbar bryter (M18 FHSAG150XB-0X)

Omdr./min uten belastning: 9000

Diameter på skive (mm): 150

Stopptid (sek): 3

Maks kuttedybde (mm): 45

Skyvebryter: Ja

FIXTEC-mutter: Ja

Se en video som viser bruken av de nye M18 FUEL™ vinkelsliperne eller finn din nærmeste butikk på www.milwaukeetool.no

• Entreprenørskap

• nyhet
  • vinkelsliper
  • grinder
  • nothringbutheavyduty
  • heavyduty
  • m18
  • powertools
  • kompakt
  • elverktøy
  • batterier

OM MILWAUKEE®

For over 90 år siden ble det første Milwaukee-verktøyet laget i Wisconsin, USA. Siden har Milwaukee fokusert på én ting: å produsere det beste og mest slitesterke verktøyet for profesjonelle brukere. I dag er Milwaukees navn forbundet med produkter av høy kvalitet, lang levetid og høy pålitelighet.

Hos Milwaukee er heavy duty mer enn bare en del av slagordet. Det er et løfte om å tilby det beste til profesjonelle brukere. Milwaukees ingeniører utvikler ikke bare verktøy. De utvikler verktøy som løser oppgaven bedre, raskere, sikrere og mer pålitelig.

Pressekontakt Product Manager, Milwaukee +45 24 89 10 23

Tone Anvedsen