NY MILWAUKEE® M18 FUEL™ BÅNDSAG GIR 20% RASKERE KUTTEHASTIGHET

Milwaukee Tool lanserer en ny kompakt M18 FUEL båndsag som tilbyr raskest og størst kuttekapasitet av alle kompakte båndsager.

Den kompakte båndsagen har stor kuttekapasitet opptil en diameter på 85 mm. POWERSTATE børsteløs motor og Constant Power Technology gjør at båndsagen har 20 % RASKERE kuttehastighet sammenlignet med forrige MILWAUKEE®-modell.

I likhet med båndsagen er bladdekslene utstyrt med Jobsite Armor Technology.som beskytter verktøyet mot fall og inntrengning av smuss med et eget komposittmateriale samt støtdemping som beskytter mot slag. REDLINK PLUS-elektronikk sørger for best mulig ytelse og beskyttelse mot overbelastning gjennom full kommunikasjon mellom verktøy, batteri og lader. Utløserknapp med variabel hastighet, sko med verktøyfri justering, og LED-arbeidslys gir maksimal kontroll og øker den totale produktiviteten. Verktøyet har en opphengskrok for enkel oppbevaring mellom kutteoppgavene.

Båndsagen kommer også med deksler for bladet. Bladdekselet beskytter brukeren mot bladet, det beskytter sagtennene mot skader, minimerer eksponeringen av bladet og har verktøyfri installasjon og fjerning for økt effektivitet.

Milwaukee® er opptatt av å forbedre produktiviteten ved å tilby ytelsesdrevne og yrkesfokuserte løsninger, slik at brukerne kan utføre en hel dags arbeid på ett batterisystem. Dette nye verktøyet er en del av M18 -serien, som nå inneholder over 165 produkter som bruker samme batterisystem.

Spesifikasjoner

M18 FUEL™ kompakt båndsag (M18 FBS85-202C)

Kuttekapasitet i rektangulære profiler: 85 mm

Ubelastet turtall: 0–165 m/min

Bladlengde: 898,52 mm

Vekt med batteri: 3,9 kg

LED-arbeidslys

Låsbar justerbar sko uten bruk av verktøy

Opphengskrok

Leveres med 2 stk. M18™ REDLITHIUM™-ION 2,0 Ah-batterier, lader og verktøyboks.

*Selges også i en utgave uten batterier og lader.

Se bruken av M18 FUEL kompakt båndsag hos din nærmeste forhandler: www.milwaukeetool.no

• Entreprenørskap

• båndsag
  • powertools
  • kompakt
  • elverktøy
  • batterier

OM MILWAUKEE TOOL

Kontinuerlig innovasjon i over 95 år. Milwaukee Tool er en bransjeledende produsent av kraftig verktøy, tilbehør og håndverktøy for fagfolk over hele verden.

Siden selskapet ble grunnlagt i 1924 har Milwaukee Tool vært bransjeledende i både holdbarhet og ytelse. Med et urokkelig engasjement for fagfolk og håndverkere fortsetter Milwaukee Tool å tilby innovative bransjespesifikke løsninger.

Enten det dreier seg om lederskap innen litiumion-teknologi, som du finner i M12™- og M18™-systemene, tidsbesparende tilbehør eller innovative håndverktøyprodukter, er Milwaukee Tool opptatt av å levere

Tone Anvedsen

Marketing Coordinator +4521270029