Gå videre til innhold
Det nye designet inneholder sorte, hvite og grå fargetoner med en rød markering.

Mitsubishi introduserer nytt globalt forhandlerdesign

Mitsubishi Motors Corporation vil introdusere nytt utvendig og innvendig design hos ca 5000 bilforhandlerne verden over. Beslutningen er tatt med bakgrunn i det nye merkevareslagordet «Drive your Ambition» som ble lansert i fjor og har til hensikt å bedre kundeopplevelsen i et kvalitetsperspektiv og for å styrke Mitsubishi Motors sin merkevareimage.

Guillaume Cartier, senior visepresident for global markedsføring og design hos Mitsubishi Motors uttaler; - Vår merkevare er i utvikling og det er nødvendig å reflektere dette i enhver kontakt med våre kunder. Vi implementerer derfor ny forhandleridentitet slik at kundene skal kunne kjenne seg igjen uansett hvor de er i verden.

- For norske forhandlere vil implementeringen starte nokså raskt, i puljer og gjøres over tid og i godt samarbeid med oss, sier Bjørn Lorentzen, forhandlerutvikler for 72 norske Mitsubishi-forhandlere og serviceverksteder hos importøren.

Om MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation er en global bilprodusent med hovedkontor i Tokyo, Japan, som har et konkurransefortrinn med biltypene SUV, plug-in hybrid, elbil og pickup. Siden Mitsubishi-gruppen produserte sin første bil for over hundre år siden har vi demonstrert våre ambisjoner og innovasjoner gjennom nye bilmodeller, og ved å være først ute med nyskapende teknologi. Mitsubishi Motors merkevare appellerer til alle bilkjøpere som ønsker å utfordre det bestående og omfavne endring. I samsvar med denne tankegangen introduserte Mitsubishi Motors sin nye merkevarestrategi i 2017. Slagordet “Drive your Ambition”– fanger opp kombinasjonen av en personlig indre motivasjon og fremtidsrettet holdning, og den uttrykker dermed samspillet mellom merkevaren og dens kunder. Mitsubishi Motors forplikter seg til å investere i innovative og nye teknologier, attraktivt design og produktutvikling for å svare på etterspørselen etter spennende nye bilmodeller til kunder over hele verden.

Christian R. Schmidt

Pressekontakt Administrerende direktør PR & kommunikasjon

Velkommen til Mitsubishi Motors Norge!

Mitsubishi i Norge er kjent for sine kjerneverdier kvalitet, 4WD/fremkommelighet, mer for pengene og at vi er miljøbevisste. Mitsubishi er pålitelige kvalitetsbiler som gir deg gode opplevelser, uansett hvor du er på vei.

Mitsubishi Motors Norge
Østre Aker vei 62