Ny Mitsubishi L200 vises snart

Ny Mitsubishi L200 vises snart

Tokyo, 15 oktober, 2018. I 40 år har Mitsubishi Motors produsert L200 pickup, et arbeidsjern med personbilkomfort. Mer enn 4,7 millioner L200 er produsert. Mitsubishi L200 er en driftssikker og tøff pickup med 4WD egenskaper som får deg trygt frem overalt. Samtidig får du komfort som tidligere var forbeholdt personbiler. Den nye modellen har økte ytelser, forbedret funksjonalitet og en rekke nye sikkerhetssystemer.

Den nye Mitsubishi L200 vises 9. November.

Om MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation er en global bilprodusent med hovedkontor i Tokyo, Japan, som har et konkurransefortrinn med biltypene SUV, plug-in hybrid, elbil og pickup. Siden Mitsubishi-gruppen produserte sin første bil for over hundre år siden har vi demonstrert våre ambisjoner og innovasjoner gjennom nye bilmodeller, og ved å være først ute med nyskapende teknologi. Mitsubishi Motors merkevare appellerer til alle bilkjøpere som ønsker å utfordre det bestående og omfavne endring. I samsvar med denne tankegangen introduserte Mitsubishi Motors sin nye merkevarestrategi i 2017. Slagordet “Drive your Ambition”– fanger opp kombinasjonen av en personlig indre motivasjon og fremtidsrettet holdning, og den uttrykker dermed samspillet mellom merkevaren og dens kunder. Mitsubishi Motors forplikter seg til å investere i innovative og nye teknologier, attraktivt design og produktutvikling for å svare på etterspørselen etter spennende nye bilmodeller til kunder over hele verden.

Christian R. Schmidt

Pressekontakt Administrerende direktør PR & kommunikasjon

Velkommen til Mitsubishi Motors Norge!

Mitsubishi i Norge er kjent for sine kjerneverdier kvalitet, 4WD/fremkommelighet, mer for pengene og at vi er miljøbevisste. Mitsubishi er pålitelige kvalitetsbiler som gir deg gode opplevelser, uansett hvor du er på vei.

Mitsubishi Motors Norge
Østre Aker vei 62