Arlin Rochlenge og Svein Olav Sebjørnsen, Motek Ålesund

Motek Ålesund flytter

Fra og med mandag 28. februar blir Motek Ålesund å finne i nye og flotte lokaler i Breivika Industriveg 73, 6019 Ålesund. Offisiell åpning med servering og demonstrasjoner er fredag 11. mars.

Motek sin butikksjef i Ålesund, Svein Olav Sebjørnsen, gleder seg til innflytting i nye lokaler. Den nye butikken har god beliggenhet og ligger flott plassert ved vannkanten med fjord og fjell rundt. Med 450 kvadratmeter salgsflate og godt med parkeringsmuligheter tror Motek at kundene vil bli veldig fornøyde med forandringen, sier regionsleder i Motek, Kristian Hansen.

Butikken fører et fullt butikksortiment og står klare til å hjelpe kundene med å ta de riktige valgene når det gjelder verktøy og festemidler for forskjellige bruksområder. Det er også mulig å teste verktøy og få demonstrasjoner hos Motek Ålesund.

Sammen med butikksjef Svein Olav Sebjørnsen, jobber også butikkselger Arlin Rochlenge her. Begge er rutinerte og har masse kunnskap og lang fartstid i Motek. I tillegg har de lokal tilknytning til regionen og kjenner området godt.

For å ta hånd om kundene direkte på byggeplassene i området har Motek også fem salgsrepresentanter som er tilknyttet butikken.

Motek Ålesund tilbyr levering på dagen fra butikk. Det betyr at man kan bestille på deres hjemmeside, velge Klikk & Lever og få det levert rett på byggeplassen. Bestiller man før klokka 09:00 blir varene levert samme dag før klokka 15. Motek Ålesund tilbyr også Klikk & Hent slik at man kan hente varene selv i butikken etter to timer.

Åpningstidene i Ålesund er mandag til fredag fra 07:00 til 16:00.

Regions

Motek leverer verktøy, festemidler og tjenester til bygg- og anleggsbransjen. Dette inkluderer bransjer som næringsbygg, boligbygg, installasjon og tunneler. Våre selgere og ingeniører hjelper deg å finne de riktige produktene og gode løsninger. Motek hadde i 2020 en omsetning på over 1 milliard kroner og har over 300 ansatte. Hovedkontoret ligger i Oslo, men Motek dekker hele landet med sine 30 butikker og over 130 selgere. Motek fokuserer på å gi rådgivning direkte på byggeplassen og tilbyr kvalitetsmerker som Hilti, Festool, Bostitch og produkter under eget varemerke.

Kristian Hansen

Regionsleder butikk Billingstad, Drammen, Tønsberg, Larvik, Skien, Arendal, Kristiansand, Bergen, Haugesund, Ålesund, Molde, Førde +4747643376