Blåser Hilti NBL 4-22 blåser byggeplassen ren. Drives av Nuron-batterier.

Motek har lansert en kompakt blåser så du kan holde byggeplassen og arbeidsflatene rene.

Hilti NBL 4-22 er en kompakt blåser for å blåse bort rusk og forberede arbeidsflater, sier produktsjef hos Motek, Camilla Lindtun, og legger til at man kan bruke den til for eksempel å blåse ren arbeidsbilen, koblingsbokser, gangveier eller forebyggende vedlikehold. Med Nuron-batterier har den uslåelig batterilevetid så du får gjort jobben uten unødvendige ladepauser.

Den kraftige blåseren har justerbar hastighet, tre kraftmodus og to forskjellige dyser for å ta kontroll på nesten alle typer rusk. Du kan også bruke den til å blåse opp eller ta luften ut av noe om du bruker den medfølgende pumpeadapteren.

Som med alt annet verktøy hører det med enkelte forsiktighetsregler. Motek anbefaler å kun bruke blåseren utendørs og presiserer at det er viktig å ikke bruke den på silikastøv, da innånding av betongstøv kan forårsake betennelse eller irritasjon i luftveiene.

Motek leverer verktøy, festemidler og tjenester til bygg- og anleggsbransjen. Dette inkluderer bransjer som næringsbygg, boligbygg, installasjon og tunneler. Våre selgere og ingeniører hjelper deg å finne de riktige produktene og gode løsninger. Motek hadde i 2020 en omsetning på over 1 milliard kroner og har over 300 ansatte. Hovedkontoret ligger i Oslo, men Motek dekker hele landet med sine 30 butikker og over 130 selgere. Motek fokuserer på å gi rådgivning direkte på byggeplassen og tilbyr kvalitetsmerker som Hilti, Festool, Bostitch og produkter under eget varemerke.

Camilla Lindtun

Produktsjef Hilti 970 60 731