Butikksjef Motek Åsane, Espen Gumpen

Nå åpner Motek sin andre butikk i Bergen!

Endelig åpner Motek butikk også i Bergen Nord!

Fra mandag 21. november finner du Motek på Haukås i Åsane. Her kan man kjøpe de samme kvalitetsvarene som i Moteks andre butikker.

- Vi har lenge ønsket oss enda en butikk i Bergen. Endelig har vi funnet lokasjonen som passer oss, og vi er kjempeglade for å være på plass på Åsane, sier regionssjef i Motek, Kristian Hansen.

Butikken har en salgsflate på 470 m² med god beliggenhet og parkeringsfasiliteter. Den ligger nærme E39, som er hovedveien både sørover mot Bergen sentrum og videre nordover.

- Jeg kommer fra stillingen som butikksjef hos Motek Arendal, og gleder meg til både å starte livet her i Bergen og å være med på å bygge opp denne butikken her på Haukås, sier butikksjef Espen Gumpen.

Sørlendingen kjenner Motek godt og gleder seg til sin nye hverdag i Bergen. Sammen med seg på laget får han en fulltids butikkansatt, og seks salgsrepresentanter som bruker butikken som sin base.

På Black Friday, 25. november, inviterer Motek Åsane til offisiell åpning. I tillegg til mange gode tilbud og matservering, blir det både frokost, kake og snorklipping!

Adresse: Nordre Brurås 10, 5131 Nyborg

Åpningstid: man.-fre. 07-16

Motek leverer verktøy, festemidler og tjenester til bygg- og anleggsbransjen. Dette inkluderer bransjer som næringsbygg, boligbygg, installasjon og tunneler. Våre selgere og ingeniører hjelper deg å finne de riktige produktene og gode løsninger. Motek hadde i 2020 en omsetning på over 1 milliard kroner og har over 300 ansatte. Hovedkontoret ligger i Oslo, men Motek dekker hele landet med sine 30 butikker og over 130 selgere. Motek fokuserer på å gi rådgivning direkte på byggeplassen og tilbyr kvalitetsmerker som Hilti, Festool, Bostitch og produkter under eget varemerke.

Anders Hognerud

Kjedesjef Oslo, Bryne, Ensjø, Sandnes, Ski, Ørland 98247498
Kristian Hansen

Regionsleder butikk Billingstad, Drammen, Tønsberg, Larvik, Skien, Arendal, Kristiansand, Bergen, Haugesund, Ålesund, Molde, Førde +4747643376