Perfekt og effektiv skruing av gips!

Perfekt og effektiv skruing av gips!

Øk produktiviteten med den nye og forbedrede skrumaskinen SD 5000-A22. Sammen med gipsautomaten SMD 57 og skruer som er spesielt utviklet for å skru gips blir gipsskruing nå enda raskere, penere og enklere. Du kan kjøpe alt hos Motek.

Å skru gips kan være tidkrevende og krever ofte både manuelt arbeide og god erfaring. I august 2020 lanserte Motek den nye versjonen av SD 5000-A22 med nye fordeler som er laget for å maksimere antallet gipsplater du kan skru på én dag. Hilti har forbedret designet og påliteligheten ved å utstyre maskinen med børsteløs motor, forbedret utløsningsmekanisme, gjort den 30 % lettere, mer ergonomisk og komfortabel i bruk samt at de har installert LED-lys. En allerede god maskin har med dette blitt enda bedre.

SD 5000-A22 er kompatibel med altdeteksisterendeav skruer, skruautomat og tilbehør. Samtidig drives den av de samme 22V-batteriene som brukes i resten av 22V-serien. Sammen med skrueautomaten SMD 57 for gipsskruing og tilpassede båndede skruer kan du øke produktiviteten ytterligere!

Andreas Nilsson

Produktsjef skruteknikk, boltepistol, verneutstyr, CoBuilder 93010661