Potegaver til elskede kjæledyr!

Potegaver til elskede kjæledyr!

Julegaver i all sin prakt, men dyregaver til hundevennen din er minst like viktig! Musti presenterer nå en rekke nye juleprodukter der leker, godbiter, klør, senger og tilbehør er med på å skape den ultimate julefølelsen.

Musti presenterer nå mange julenyheter i butikkene, inkludert jullekolleksjonen med nydelige klær og morsomme tilbehør fra Little&Bigger. Her er det juleglede for vofsen fra 59,- med alt fra hettegenser med reinsdyrhorn til en julesokk å fylle med smågaver – og selvfølgelig en tradisjonell nissedrakt for den gavmilde hunden.

Little&Bigger kommer også med nye hundeleker under navnet Holiday Parade! Disse koster fra 69,90 og er tilgjengelig i forskjellige varianter som dachshund, nisser, t-rex og mye mer. Dessuten lanserer Little&Bigger den nye serien ScandiClassics med kosedyr fra nordligere breddegrader; som pingviner, elg, nisser og snømenn i ulike størrelser. Pris fra 89,90,-.

Akkurat i tide til jul kommer også Bark-a-Boo’s nye kolleksjon Berry Frost som består av 15 myke, herlige hundeleker. Pepperkaker, nisser, reinsdyr og andre ting som hører til jul, men også flamingoer, alpakkaer og annet moto. Disse er tilgjengelige i forskjellige størrelser og design med pris fra 89,90.

For de som vil investere i myke pakker som alltid går hjem med firbente venner, er en koselig seng et godt tips. Hvorfor ikke overraske hunden din med Basic Blanket – seng og teppe i ett! Sengen har minneskum som former seg etter hvordan hunden sover og er tilgjengelig i tre forskjellige størrelser fra 349,-. Perfekt for vinterkos inne!

Selvfølgelig vil også bestevennen din ha en adventskalender! Den kjempefine adventskalenderen fra ItsyBitsy inneholder 24 kjempegode og kjøttfulle godteribiter som hunden din vil elske! Kalenderen koster 89,90,-.

Disse kjæredyrsgavene kommer til Musti sine butikker i november.