Gå videre til innhold
Mia Wiig Johansen, butikksjef Siv Anita Bjørgan og Cassandra Parthaugen Andreassen gleder seg til åpningen av Musti Brumunddal.

Nå kommer Musti til Brumunddal

Musti er landets største dyrebutikkjede og torsdag 2. mars åpner kjeden en ny butikk i Brumunddal. Dette blir den 72. butikken i Norge.

– Vi gleder oss til å ønske både to- og firbeinte kunder velkommen til Parketten, på den måten kan vi også gi bedre veiledning, sier den nye butikksjefen i Musti Brumunddal, Siv Anita Bjørgan.

Musti Brumunddal vil være 375 kvadratmeter stor og butikken vil være praktisk for kundene i hverdagen, – og for mange også på vei til hytta.

– Det er parkering rett ved inngangen, noe som er en fordel når man handler tunge sekker med fôr, sier butikksjefen.

Endelig i Brumunddal

– Vi har lenge vært på jakt etter lokaler i området, og har nå endelig funnet noe som passer perfekt. For Musti er det viktig å ha plass nok til å kunne tilby et bredt varesortiment, sier administrerende direktør i Musti Norge, Erik Skjærstad.

Musti er Norges største dyrebutikk-kjede, og butikken i Brumunddal blir kjedens 72. butikk i Norge.

Skjærstad forteller at flere dyreelskere har uttrykt et glødende ønske om den kommende Musti-butikken i området.

– Det er veldig gøy at folk et interessert. Vi har ambisjoner om å være tilgjengelig for dyreelskere i alle landsdeler. Butikken vil møte et økende behov for utstyr, fôr, servicetjenester og veiledning blant kjæledyreiere i området, sier Skjærstad, før han avslutter:

– I tillegg tror vi butikken vil bidra positivt til næringslivet, med både nye arbeidsplasser og inntjening til kommunen.

Åpner torsdag 2. mars kl. 10.00

Det braker løs med åpning torsdag 2. mars kl. 10.00 og Bjørgan legger ikke skjul på at forventingene er høye.

– Vi gleder oss til å ta imot både mennesker og dyr, og jeg håper vi setter rekord på denne åpningsdagen, sier hun oppglødd.

Adresse:
Parketten

Musti Brumunddal
Nils Amblis veg 4
2380 Brumunddal

Regions

I oktober 2016 åpnet Musti sin første butikk i Bogstadveien i Oslo. Etter dette har vi åpnet butikker over hele Norge. Musti har store ambisjoner og vårt mål er å være tilgjengelig for dyreelskere i alle landsdeler.

Vi er en del av MustiGroup – Nordens største dyrebutikk-kjede med 270 dyrebutikker i Sverige, Finland og Norge. Ikke bare er vi den største kjeden – men vi har også Nordens største utvalg av merkevarer innen fôr og utstyr til kjæledyr. Vi er kjent for å være spesielt gode på hund og katt.

Foruten våre fysiske butikker er vi også tilgjengelig på nett. Med om lag 5000 produkter på musti.no, har vi blant landets aller største sortiment av fôr og utstyr til kjæledyr kun få tastetrykk unna. I vår dyrebutikk på nett er ambisjonen å levere fremragende service, en trygg og effektiv handel og ikke minst vil vi forsøke å gi deg veiledning, gode råd og nyttige tips.

Alle vi som jobber i Musti elsker dyr. Faktisk så har 93 % av alle ansatte i Musti kjæledyr, det vil du merke på gleden og engasjementet! Musti er kjent for dette! I tillegg strekker vi oss litt lengre for at du skal oppleve ekte kundeservice. Dette fordi vi bryr oss, og fordi vi elsker vårt fag.

I Musti sier vi at et besøk hos oss skal være trygt, fordi vi gir gode råd, det skal være enkelt, fordi vi har alt du trenger og ikke minst skal det være gøy, i Musti investerer vi i glede og trivsel!

Vi elsker dyr!

Musti Norge AS