Kjendisene legger kredittkortene på bordet i nytt TV3-program

Silje Sandmæl, kjent fra Luksusfellen og DNB, er premiereklar med sitt nye konsept I lomma på Silje. Nå skal hun få innsyn i kontoutskriften til fem norske kjendiser for å lære dem ett og annet om hvordan de bruker pengene sine. For er det egentlig nødvendig å bruke 12000 kroner i måneden på å spise ute? Kan man kjøre buss istedenfor taxi og lage mat selv? Silje Sandmæls oppdrag er å hjelpe kjendisene å spare penger for å oppfylle hver sin drøm.

I lomma på Silje har premiere tirsdag 29. januar kl. 21.30 på TV3, Viafree og Viaplay. Programmet lages i samarbeid med DNB.

De som har turt å legge kredittkortene på bordet, og vise Silje sitt til tider pinlige overforbruk, er tv-personlighet Tore Petterson, artist Jenny Jenssen, radioprogramleder Niklas Baarli, programleder Johanna Grønneberg og komiker Trine Lise Olsen.

I I lomma på Silje skal Silje Sandmæl gi kjendisene veiledning på hvordan de kan bruke pengene sine på en smartere måte og ikke kaste bort hele lønna si på unødvendige ting. Silje skal bevisstgjøre dem på eget forbruk slik at de kan bruke pengene sine på noe de virkelig ønsker seg. Ifølge spareeksperten Silje, kan hver og en av kjendisene spare et sekssiffret beløp i året. Klarer de det?

Niklas ønsker seg en eksotisk og lang drømmeferie, men det viser at seg at sparing ikke er hans sterkeste side. Nesten alle pengene går til mat, og trenger man egentlig bil når man bor midt i byen?

Jenny Jenssen vil ta med mann og datter på den store Amerikareisen, men trenger hjelp til å begrense seg i shoppingen. Innkjøp i store kvanta lønner seg kanskje ikke likevel.

Tore Petterson ønsker å eie sin egen leilighet, men økonomiskrekk blandet med god evne til å nyte livet, har gått utover sparing til bolig.

Trine Lise Olsen elsker å unne seg restaurantbesøk, gå på byen og kjøre taxi i en hektisk tilværelse som komiker. Skal hun klare å oppnå målet om å kjøpe leilighet i Oslo, må hun endre livsstil.

I lomma på Silje har premiere tirsdag 29. januar kl. 21.30 på TV3, Viafree og Viaplay. Reprise på onsdager kl. 20.30.

Første episode kan du se allerede nå: https://presse.nentgroup.no/pressweb/590c49950696e/

Nordic Entertainment Group (NENT Group) er Nordens ledende underholdningsleverandør. Vi underholder millioner av mennesker hver dag med våre strømmetjenester, TV-kanaler og radiostasjoner, og våre produksjonsselskaper skaper nytt og spennende innhold for medieselskaper i hele verden. Vi gjør livet mer underholdende ved å tilby de beste og mest varierte opplevelsene – fra direktesendt radio og sport, til filmer, serier, musikk og egenproduserte programmer. Med hovedkvarter i Stockholm er NENT Group en del av Modern Times Group MTG AB, et ledende internasjonalt digitalt underholdningskonsern som er notert på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ og ‘MTGB’). NENT Group er foreslått å bli notert separat på Nasdaq Stockholm.