Ny sesong av TV3-suksessen Aber Bergen

Advokatserien Aber Bergen på TV3 ble høsten 2016 en favoritt blant TV-seerne, og mange har undret seg over hvordan det vil gå med seriens hovedrollefigurer Erik Aber (Odd-Magnus Williamson) og Elea Bergen (Ellen Dorrit Petersen). Nå er det klart at det blir en ny sesong med den populære advokatserien på TV3.

Med den helnorske dramaserien Aber Bergen kom TV3 denne høsten virkelig i gang med sin dramasatsning. Serien ble godt mottatt både i pressen og blant seerne, og det har blitt spekulert i om det kommer en ny sesong eller ikke. Nå er det klart at det blir en ny sesong av Aber Bergen og dermed får vi se mer av dramatikken på advokatkontoret i Bergen.

Innspillingen starter på nyåret, og det samme teamet bak serien er på plass for en ny sesong; Ole Endresen på regi, Odd-Magnus Williamson i hovedrollen som Erik Aber, Ellen Dorrit Petersen i hovedrollen som Elea Bergen og partner Diana Drange spilt av Line Verndal.

"Vi er utrolig glade og stolte over å kunne sette i gang med sesong 2 av Aber Bergen. Dramaserier er en viktig satsning for oss i TV3 og denne serien har blitt har blitt etterspurt av våre seere og er en stor suksess for oss både lineært og digitalt. Skuespillerne og folka bak kameraene har store tanker om neste sesong, og vi ser frem til å presentere den nye sesongen til våre seere", sier programdirektør i MTG TV, Andreas Bakka Hjertø.

Aber Bergen kommer på TV3 i 2017.

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV og radio, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG er født i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').