Rosenborgs første steg mot en UEFA Champions League-plass ser du på Viasat 4

Rosenborg håper å kjempe seg tilbake i europeisk toppfotballs ypperste selskap. Deres første kvalifiseringskamp sendes onsdag 13. juli på Viasat 4

MTG har sikret seg rettighetene til Rosenborgs hjemmekamp mot de svenske mesterne IFK Norrköping i den andre kvalifiseringsrunden til Champions League.

Vi viser den første kampen, som spilles på Lerkendal, fra klokken 19.00 på Viasat 4 og Viaplay onsdag 13. juli. Den påfølgende onsdagen kan du se returoppgjøret i Sverige til samme tid og kanal.

Dersom Rosenborg avanserer til den tredje runden kommer du også til å se trøndernes hjemmekamp på Viasat 4. Skulle RBK gå helt til playoff-runden kommer du til å se begge kampene hos oss.

Onsdag 13. juli:
19.00: Rosenborg-IFK Norrköping (Viasat 4 og Viaplay)

Onsdag 20. juli:
19.00: IFK Norrköping-Rosenborg (Viasat 4 og Viaplay)

Programleder for sendingen er Daniel Høglund. Kampen kommenteres av Roar Stokke.

DIREKTE onsdag 13. juli 2016 kl. 19.00 på Viasat 4: Rosenborg - IFK Norrköping