Ferrari med aktiv støyreduksjon

Ferrari med aktiv støyreduksjon

Ferrari Cavallino T350 by Logic3

Elektronikkgiganten Logic3 og sportsbilsprodusenten Ferrari har slått sine hoder sammen og kommet frem til en ny og helt unik serie med hodetelefoner. Prinsippene i deres samarbeid var "excellence, passion, performance" og resultatet er toppen av italiensk design, rå kraft og enestående lydkvalitet.

T350 inngår i Ferrari Cavallino-kolleksjonen som er inspirert av de klassiske GT-sportsbilene fra Maranello-området, der de forener elegant design med lydkvalitet i særklasse.

Aktiv støyreduksjon

Med T350 kan lytte til musikk uten forstyrrende støy fra omgivelsene. I selve øreklokkene sitter det en mikrofon som plukker opp støyen og gjør at hodetelefonene automatisk filtrerer ut mesteparten av disse lydene. Sammen med de myke, komfortable og lydisolerende øreputene slipper du da å bli forstyrret av andre lyder rundt deg og kan heller konsentrere deg om det som er viktigst. Nemlig musikken.

Den aktive støyreduksjonen drives av 2 x AAA-batterier.

Eksklusivt design

Hodebøylen og øreklokkene består av materialer som lammeskinn og metall for å sikre deg et produkt med lang holdbarhet og et luksuriøst utseende. De ekstra myke øreputene er produsert i et pustende materiale og gjør hodetelefonene behagelige å ha på seg også over lengre perioder. Under panseret på T350 gjemmer det seg elementer med 40 mm membran og som kronen på verket finner man Ferraris steilende hest-logo på utsiden av begge øreklokkene.

Fjernkontroll og mikrofon

Det følger med både en kabel for iPhone og en kabel for Android, Windows og Blackberry-telefoner. Begge kablene har mikrofon og fjernkontroll for håndtering av mobilsamtaler og styring av musikk. I tillegg er kablene trukket i slitesterkt tekstil som gjør at de ikke krøller seg. Hodetelefonene kan også foldes sammen for praktisk oppbevaring i det tøffe Ferrari Cavallino-bæreetuiet.

Klikk her for å kjøpe hodetelefonene med fri frakt