Hodetelefoner for barn fra JVC med volumbegrensning

Hodetelefoner for barn fra JVC med volumbegrensning

JVC HA-KD5 er hodetelefoner spesielt tilpasset barn med stilig, fargeglad design og volumbegrensning. Du trenger ikke å være bekymret for at barnet lytter til for høy musikk da disse hodetelefonene er volumbregrenset til maksimalt 85dB. Selve hodebøylen er ekstra bred slik at barnet selv kan dekorere sine hodetelefoner med klistremerker. Øreputene er myke og hodetelefonene er komfortable å ha på hodet også over lengre perioder.

Kabelen har en gullbelagt 3,5mm sterekontakt som passer de fleste enhetene på markedet som for eksempel, bærbare spillkonsoller, nettbrett, laptop, MP3-spillere og mobiltelefoner. Hodetelefonene er av lukket type slik at mesteparten av lyden holder seg inne i hodetelefonene. JVC HA-KD5 passer barn fra omtrent 4 år.

4 ark med klistremerker medfølger.

Hodetelefonene kan kjøpes her med fri frakt hos NetOnNet.

Hodetelefoner for barn