NetOnNet bryter ny prisgrense på laptop med Blu-ray!

NetOnNet, prispresseren på hjemmeelektronikk, fortsetter å forandre bransjen. Under årenes løp har vi introdusert flere produkter på banebrytende prisnivåer. Nå har turen kommet til bærbare datamaskiner med innebygget Bly-ray som tilbys til under 4.000 kr.

Blu-ray har tidligere vært forbeholdt bærbare datamaskiner i den høyere prisklassen, fra 7.000 kr og oppover. NetOnNet kan stolt meddele at vi har lansert et nytt sortiment bærbare datamaskiner med kombinasjonen Blu-ray-leser og DVD/CD-brenner.

- Vi har anstrengt oss litt ekstra før denne lanseringen. Vi har fått til et veldig spennende sortiment, som i tillegg til Blu-ray, har mange sterke spesifikasjoner, sier Mattias Knutsson, produktsjef på NetOnNet.

Det er fremfor alt to produkter som står i lanseringens fokus; en 15” fra Asus til 3.990 kr og en 17” fra Packard Bell til 4.990 kr. Den sistnevnte har allerede blitt en enorm salgssuksess og har blitt kåret til “Godt Kjøp” av nettstedet DinSide.no.

- I flere undersøkelser peker kundene ut NetOnNet som den butikken der man får mest for pengene. Å kunne tilby bra spesifikasjoner til lave priser føles som en fantastisk merverdi for våre kunder, sier Jonas Järrenfors, markedssjef på NetOnNet.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Jonas Järrenfors, markedssjef,
mobil +46 709-559755, jonas.jarrenfors@netonnet.com

Mattias Knutsson, produktsjef,
mobil +46 704-175437, mattias.knutsson@netonnet.com

NetOnNet – Prispresseren på hjemmeelektronikk Siden 1999 har NetOnNet solgt hjemmeelektronikk fra både egne og velkjente varemerker direkte fra lagerhyllen til lagerpriser på blant annet TV, hjemmekino, digitalkameraer, datamaskiner og mye mer, hver dag, året rundt. Isteden for enkelte ”salgskupp”
og ”prissjokk” byr vi på en oppdagelsesreise blant røde prislapper. Ved et besøk hos oss forstår man hele betydningen av de vakreste ord vi vet ”Sjekk alltid med NetOnNet først”.