nLogic har tre nye ansatte

nLogic har gleden av å meddele at vi har hele tre nye ansatte, én på salg og to på teknisk avdeling.

Svein Øksnevad, Salgssjef Enterprise
1. september fikk nLogic sitt salgsteam en ny mann på laget. Svein Øksnevad tiltrår stillingen «Salgssjef Enterprise», og vil lede nLogic sitt salgsteam innen Enterprise. Svein har over 30 års erfaring fra både IT bransjen og med salgsledelse, i selskaper som EVRY, EDB ErgoGroup og Teradata. Han er nå klar for nye utfordringer, og ser frem til å dele sin erfaring og være med på utviklingen i nLogic.

Svein er født og oppvokst i Oslo. På fritiden liker han å være i aktivitet, og liker alt fra langrenn til seiling. Vi satser dermed på å få med Svein på alt fra nLogic sine Yogatimer, til Holmenkollstafetten 2016!

Ola Thoresen, Nettverkskonsulent
1. september startet Ola Thoresen som ny «Nettverkskonsulent» i nLogic. Ola kommer fra Powertech, og har over 15 års erfaring med blant annet service provider nettverk og kursing innen IPv6 migrering.
- Jeg ser frem til å ta del i nLogic sine kurs og seminarer og være med på opplæring innen mine spesialfelt.

Ola hadde noe kjennskap til nLogic fra før, blant annet gjennom Robert R. Olsen som er kundeansvarlig for Powertech i nLogic. Etter pappaperm med sin førstefødte så han en anledning til å søke nye muligheter. Ola ser frem til forandringer både på hjemmebane og på jobb, og gleder seg til å komme i gang og bli en del av teamet i nLogic.

Jonas Lindstad, Nettverkskonsulent
17. august startet Jonas Lindstad som ny «Nettverkskonsulent» i nLogic. Jonas har tidligere jobbet som nettverksspesialist i TDC. Han går nå inn i en ny rolle som konsulent, og ser frem til en ny type arbeidshverdag, og å være en del av konsulentteamet til nLogic. Han ser frem til å jobbe med store utfordrende nett, spesielt service provider nett.

Jonas ble kjent med nLogic på årets «The Gathering», hvor han var en del av det tekniske crewet. I regi av nettverkskonsulent i nLogic, var han blant annet med på å utvikle provisjoneringsverktøy for kantswitcher.
- Kompetansen og erfaringen i nLogic imponerte, og jeg ser frem til å ta del i det tekniske teamet.

• Data, datateknikk, programvare

• rekruttering