Myggen har mobilisert, har du?

Om vi ser bort fra et fåtall forskere, er kanskje myggen det minst populære insektet blant folk flest. I Noragent syns vi rett og slett det er unødvendig at mygg skal begrense vår generelle livskvalitet i sommerhalvåret. Selvsagt er det mulig å ty til myggmidler og kjerringråd for å redusere plagene noe, men når myggen først er over deg, er det behov for noe som virkelig monner.

Myggfellen Mosquito Magnet Pioneer, er et resultat av årelang forskning på å få frem en metode for å redusere bestanden av mygg. Myggfellen er en forbedring av Norges mest solgte myggfelle Patriot. Den fanger vesentlig mer enn sin forgjenger, og er i tillegg like effektiv mot knott som mot mygg.

Hvordan virker den?

Fordelen til myggfellene fra Noragent, er at de reduserer bestanden av mygg betraktelig. Man får merkbart resultat etter et par uker over et område på hele 4000 m2. Grunnen til at dette er mulig, er at myggen er stedsbundet, og ettersom Mosquito Magnet fanger hunnmygg (det er kun den som stikker), vil den kontinuerlig redusere myggens evne til reproduksjon i det området fellen er aktiv. Jo tidligere man setter i gang fellen, jo færre mygg vil kunne reproduseres. Er det en nødvendig investering? For mange hus og hytteeiere er mygg såpass plagsomt at man ofte må trekke inn visse deler av døgnet. En investering i en myggfelle bør da måles opp mot verdien av huset, hytta og andre kapitalvarer som; gressklippere, gassgriller osv. i forhold til livskvalitet. Relativt sett er det da slik at om du bruker 10 000 på en premium gassgrill, forsvinner litt av gleden når myggen gjør det uholdbart å oppholde seg ute.

Hvor får man tak i den?

Mosquito Magnet er tilgjengelig i de fleste kjeder som fører hus, hytte og hageartikler, samt flere steder på nett. Mosquito Magnet har i en årrekke vært den ubestridte mestselgende myggfellen i Norge og resten av verden. Hos den norske distributøren Noragent AS, finner du mer utfyllende informasjon om Mosquito Magnet myggfeller.

• Livsstil

• nytt på markedet
  • nyhet
  • mygg
  • myggfelle
  • myggproblem
  • myggstikk
  • myggsesong
  • mygg på hytta
  • mygg i hagen
  • noragent
  • myggfaen
  • myggolf
  • pioneer
  • mosquito magnet myggfeller

Eier av varemerket Myggolf og distributør av Mosquito Magnet®, ThermaCell®, Victor®, Swissinno®, Trix® og Hot-Table®. Produktene selges gjennom en rekke forhandlere i hele Norge. Noragent har fem ganger blitt utnevnt til Gasellebedrift av Dagens Næringsliv og er regelmessig omtalt i mediene for sine innovative og effektive produkter. Vår forretningsidé er å utvikle, foredle og distribuere produkter med kvalitet, service og forbrukeren i sentrum.

Lene Horn Nilsen

Pressekontakt PR-ansvarlig PR 97 40 41 36